streda 31. októbra 2012

Halloween Party


Zajtra je sviatok všetkých svätých, kedy spomíname na našich blízkych, ktorých sme mali radi a ktorý už nie sú s nami. V Amerike sa deň pred týmto sviatkom označuje ako Halloween. Obchody sú plné všakovakých srandičiek, ozdôb a masiek, deti chodia koledovať, za čo dostávajú kopec sladkosti a dospelý sa zase zabávajú na párty. Tento komerčný sviatok sa pomaly dostáva aj k nám a preto som si dnes pre vás pripravila štyri tématické outfity, ktorými sa môžete inšpirovať v prípade, že sa budete chystať na nejaký podobný večierok.



Čierna labuť

Kostým je inšpirovaný filmom s rovnomerným názvom, v ktorom si hlavnú úlohu zahrala Natalie Portman. Postačia k tomu čierne šaty s našuchorenou sukňou nad kolená so zdobeným dekoltom, čierne ihličkové sandále s trblietkami a krásna kokteilka s uzatváracou sponou v tvare labutí. Celý štýl "Black Swan" dotvára prekrásna tiara, bez ktorej by to nebolo ono.



Sexy upírka

V poslednej dobe akoby sa pretrhlo vrece s upírmi a podobnými nadprirodzenými bytosťami, ktoré ovládli filmový a knižný priemysel. Preto som sa rozhodla, že sa nechám jednou takouto postavou inšpirovať. Upírky sú často prezentované ako veľmi sexy so zmyslom pre módu a štýl. Sexy upírku si predstavujem v červených kokteilových šatách a čiernych ihličkových saténových sandálkach s mašľou. Ako doplnky som zvolila červenú kokteilovú kabelku, zlatý prsteň s rubínovým okom a samozrejme červený rúž, ktorý je neodmysliteľnou súčasťou outfitu. Celok pôsobí veľmi zvodne no zároveň vkusne.


Kleopatra

Od malička som sa veľmi zaujímala o Egypt a jeho kultúru. Najviac zo všetkého ma fascinovali ženy, ktoré v tej dobe žili. Krásne šaty doplnené vždy o tie najkrajšie a najprepracovanejšie šperky. V mojom prípade som zvolila tieto fialové dlhé šaty so zlatým vrškom, ktoré sú ako stvorené pre egyptskú kráľovnú. K tomu sa veľmi hodia saténové sandálky a kokteilka so swarovského kryštálmi. Doplnky musia byť nápadné a veľké, ako tieto korálkové náušnice, a prsteň s náramkom v zlatej farbe. Posledným kúskom skladačky je očná linka, bez ktorej by žiadna Kleopatra nešla na večierok.


Mačička

"Cat Woman" je veľmi populárnym kostýmom medzi ženami a ja som sa rozhodla pre jeho trošku modernejšiu verziu.V súčasnej dobe je veľmi moderný leopardí štýl, preto určite nebude problémom zohnať niečo vhodné pre tento kostímček. Bezramienkové šaty s čiernou asymetrickou sukňou a leopardím vrškom doplníme o vysoké lodičky a kokteilku s podobným vzorom a ako doplnok možno použiť prsteň s mačacím pazúrom vykladaný kamienkami. To, čo žiadnej poriadnej mačičke nesmie chýbať sú roztomilé ušká v podobe čelenky.

Dúfam, že sa vám nejaký z nápadov páčil, a ak budete mať nejaké svoje nápady, nezabudnite sa s nimi pochváliť.
XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.polyvore.com









your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára