sobota 27. apríla 2013

BookShelf

Radi čítate knihy? Ja neskutočne a keď mám knižné obdobie, je to doslova posadnutosť. Minulý rok som do leta prečítala okolo tridsať kníh, potom u mňa nastala akási pauza a knihu som v ruke nechcela ani vidieť :D No pred pár týždňami ma opäť posadla potreba čítať. Som schopná zhltnúť šesťsto stranovú knihu za dva dni (a keby som mala viac času, tak aj za jeden). Kedysi som strašne zbožňovala príbehy, ktoré boli z nemocničného prostredia alebo detektívky. Momentálne je mojim najobľúbenejším žánrom fantasy, pričom v poslednej dobe sa knižný svet veľmi rozrástol o tieto tituly. Upíry, vlkodlaci, anjeli, to je skrátka moje :) No nedávno som objavila knihy od dvoch skvelých autoriek, ktoré sú z trochu iného súdka. V dnešnom príspevku vám ukážem zopár mojich obľúbených knižiek, ktoré môžem vrelo odporúčať, ak máte radi podobné čítanie ako ja.



The Hunger Games (Hry o život) - skvelá trilógia, vhodná aj pre tých čitateľov, ktorý nemajú radi nadprirodzené bytosti. Ja by som to pomenovala ako light fantasy román. V knihe sa snúbi láska, romantika, napätie a vojna. Ak by som nemala celú trilógiu pokope v jednej knihe, asi by som nevydržala čakať, kým si kúpim ďalšiu. Okamžite ma vtiahla do deja a to sa mi na nej neskutočne páčilo.



Twilight saga - na túto tetralógiu nesmiem zabudnúť. Čítala som ju síce pár rokov dozadu, ale stále sa k nej rada vraciam. Z filmov sa mi najviac páčila prvá časť, zvyšné ma až tak neohúrili. Problém filmov spočíva v tom, že nikdy nezachytí toľko detailov a opisov, ani myšlienok hlavných hrdinov ako kniha. Ide o veľmi pútavé čítanie.



Hush, Hush (Zavrhnutý) - opäť tetralógia, ďalšie menované Crescendo, Ticho a Finále. Keďže mám prvé tri diely doma na poličke, chystám sa kúpiť posledný a až potom si ho vychutnám, hoci ho mám aj v pdfku na kompe :) Toto bola moja prvá kniha o anjeloch, ktorá ma okamžite pohltila.



Nightshade (Nočný tieň) - veľmi pekná vlkodlačia trilógia. Dobre sa čítala, bola pútavá, no strašne rýchlo som ju zhltla, pretože bola z tých tenších kníh, čo ma trochu zamrzelo. No a nakoniec vyšlo aj pár slzičiek :)

Posledné dve tituly, ktoré som spomínala sú erotické romány, ktoré vás určite chytia za srdce a nenechajú chladnými.


Fifty Shades of Grey (Päťdesiat odtieňov sivej) - zatiaľ som mala možnosť prečítať len prvú časť a keďže som ju čítala v pdfku, tak nechcem začať s dvojkou, kým nebudem mať aj trojku, lebo to by som už asi nevydržala :D Vrelo odporúčam!!!




Bared to you, Reflected in you (Obnažená, Spútaná) - zatiaľ len tieto dve, no v júni ma vyjsť ďalšia, tak uvidíme, kedy sa dostane na Slovensko. Ak sa vám páčil predchádzajúci titul, tak si zamilujete aj tieto dve knihy, hoci sú si strašne podobné (mladá baba, ktorá prežíva vzťah plný nespútaného sexu a vášne s neskutočne nádherným,bohatým a komplikovaným mužom).

Tak čo? Zaujala vás niektorá z publikácii? Máte tip na nejakú dobrú knihu?

XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára