štvrtok 11. apríla 2013

My Favourite Lipsticks


Teším sa strašne na leto. Konečne sa trochu opálim a každý make up bude zrazu vyzerať inak a hlavne prirodzenejšie, pretože sa nebudem musieť toľko patlať :D Ešte donedávna som rúže veľmi nepoužívala. Iba raz za čas som použila farebný lesk, ale väčšinou len sfarbené pomády, ako napríklad „cherry“ Labelo. No v posledných dvoch, či troch mesiacoch som našla veľkú záľubu v týchto kozmetických skrášľovačoch a myslím si, že sa to tak skoro nezmení. V dnešnom príspevku vám predstavím niekoľko rúžov, tých viac obľúbených aj menej, rôznych značiek, ktoré mám vo svojej zbierke.

Alverde (odtieň 59 Dusty Nude)
Tento rúž som si kúpila a hneď som ho aj založila. Často mám problém s tým, že v predajni sa mi rúž zapáči, no keď prídem domov a vyskúšam ho na perách, tak je to katastrofa. S týmto to bolo podobne. No po pár týždňoch som zistila, že so správnou konturkou a trochou „nude“ lesku to vyzerá fakt dobre a keď som ho mala na perách zožala som aj pár skvelých ohlasov. Takže nakoniec som si ho strašne obľúbila. Je to veľmi pekná, neutrálna farba, z tých skôr veľmi svetlých odtieňov. Nie je veľmi hydratačný, takže ak máte suchšie pery, určite použite na vrch lesk.



NYC (odtieň 416 Berry Rich)
Priznám sa, že rúž tejto značky som si kúpila len preto, že bol dosť lacný a chcela som ho vyskúšať. Zapáčil sa mi tmavý malinový odtieň, s ktorým som na perách veľmi spokojná. Jediné negatívum vidím v hydratácii, ktorá je veľmi slabá.



Rimmel Lasting Finnish(odtieň 120 Cutting Edge)
Túto farbu som si kúpila ešte koncom jesene. Ďalší z mojich experimentov, ktorým som si po príchode domov nebola istá. Je to dosť tmavý, bordovo fialový rúž, ktorý je skôr vhodnejší na chladnejšie mesiace. Na perách pôsobí veľmi príťažlivo a odvážne. Nakoniec som pre jemnejší efekt používala len slabú vrstvičku, ktorá dodá perám úžasnú farbu. 



Rimmel Lasting Finnish by Kate (odtieň 05)
Tento rúžik som si doslova zamilovala. Má nádhernú cyklamenovú farbu a neskutočne dobre vyzerá na perách. Ďalším veľkým plusom je, že skvelo hydratuje a na perách mi vydrží pomerne dlho.



Rimmel Lasting Finnish by Kate (odtieň 07)
Keďže som sa zamilovala do predchádzajúceho rúžu, rozhodla som sa kúpiť ďalší z tejto kolekcie. Oslovila ma aj cena, za ktorú ich momentálne predávajú v dm drogérkach. Farieb je pomerne málo, čo ma trochu sklamalo a odtiene sú si moc podobné. Preto som sa rozhodla pre trochu nude odtieň, ktorý vyzerá na perách tmavo tehlovo. Každopádne sa ihneď stal mojim naj, pretože som zistila, že táto farba mi ide.



Pupa Volume (odtieň 101)
Asi pred rokom a pol u nás v Auparku otvorili predajňu Pupa a chcela som konečne niečo vyskúšať aj z tejto ospevovanej talianskej značky. Okrem lícenky a kontúrovacej ceruzky na pery som sa rozhodla ešte pre tento rúž. No ďalší z mojich miernych sklamaní, pretože vôbec nevyzeral tak, ako v predajni pod svetlami. Inak nemá chybu. Zloženie mi vyhovuje, celkom dobre hydratuje a aj trvácnosť nie je na zahodenie. Balenie sa mi neskutočne páči, a teda až na tu farbu je to veľmi dobrý rúž. Ale tak keď už ho mám, raz za čas pre neho nájdem využitie.



Maybelline Color Sensational Popsticks (odtieň 030 Pink Lollipop)
Ako som už písala vyššie, veľmi obľubujem jemne sfarbené lesky a pomády. A tento „rúž“ je toho dôkazom. Mám ho od septembra a používala som ho zhruba do novembra (celú zimu nie). No za ten čas som spotrebovala asi 70% a to svedčí o tom, že je fakt dobrý :D Dodáva perám veľmi peknú jemnú ružovú farbičku, čo je na leto úplne ideálne a veľmi dobre hydratuje. A ďalší bonus je, že vonia ako cukríky a na perách je úžasný. Určite si po tomto kúpim ďalší.



Maybelline Color Whisper (odtieň 130 Pink Possibilities)
Novinka toľko ospevovaná, že som to nemohla nechať len tak a musela som si ju kúpiť. Farieb bolo neúrekom a vôbec som sa nevedela rozhodnúť (u nás vraj majú malý výber, tak v zahraničí by som si už asi vôbec nevedela vybrať). No ako inak, musela som ísť opäť do ružovej (asi neuhádnete akú farbu mám rada) a z niekoľkých ružových odtieňov som si vybrala jeden z tých svetlejších lebo som sa bála, že bude veľmi výrazný (keďže testery nemali a nechcela som im všetky rúže obchytať). Doma som zistila, že ide o veľmi jemnučkú farbu, ktorá je omnoho slabšia ako vyzerá, ale to mi vôbec neprekáža. Budem ho radiť do mojej kategórie leskov a pomád, kam sa perfektne hodí. Opäť vonia po cukríkoch (povedala by som, že skoro až ako žuvačka Pedro) a dokonca aj chutí, čo priam zbožňujem. Balenie je stará klasika, síce trochu tenšie, ale mne sa vzhľad produktov tejto značky páči, takže nie je o čom. S výdržou som tiež spokojná, hoci zopár recenzií hovorilo o opaku, no mne presne takéto rúže vyhovujú. Taktiež som zistila, že sa perfektne hodí ku kontúrke, ktorú som si kúpila v Pupe spolu s rúžom, ktorý som popisovala, a ktorú som nemala k čomu využiť. 



A čo vy? Máte skúsenosť s niektorou zo značiek? Ak áno je pozitívna alebo negatívna?

XO, Nicka


your photo name

7 komentárov:

  1. ja mam rada ruze Maybelline, teraz sa chystam na Whisper:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ked budes vyberat, neboj sa ist aj do tmavsich farieb. Vobec nie su take vyrazne ako sa zda :)

      Odstrániť
  2. Ja som si tiež rúže zamilovala len tak nedávno... možno rok dozadu... :) a bavia ma tie šialené farby... :) Posledné mesiace som stále nosila oranžový od Revlonu, je aj v mojom poslednom videu tak celkovo ma baví sa blázniť.... :) Najlepšie, keď niekde ideme a ja sa už vyrútim taká nafintená a môj mužík zareaguje, akože... on so mnou takto nejde... :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Revlon som chcela tiez skusit najma tu kolekciu Lip Butter, ale kedze ich u nas nepredavaju, tak ebay to asi isti :D Vyrazne farby sa mi tiez pacia, ale kedze mam dost uzke pery musim davat pozor na to co sa mi hodi :( V cervenej vyzeram priserne :D

      Odstrániť
    2. Ja mám zasa strašne krivé zuby... :D Takže musím byť tiež opatrná... :) Nebuď smutná kvoli tým Lip Butters ja mám jeden a stále mi len sedí v šuflíku, lebo som sa nejako do neho nezamilovala... ako ostatné blogerky. :)

      Odstrániť
  3. Já mám nejradši rtěnky od Kate Moss :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie od Rimmelu? No, to ano, su fakt dobre. Este keby tu farebnu skalu rozsirli :)

      Odstrániť