pondelok 6. mája 2013

Having Fun with Instagram

Neviem ako vy, ale ja strašne neznášam cestovanie autobusom. Je to taká moja malá fóbia. Každý sa na vás lepí, zo všetkých strán na vás ľudia zízajú, nehovoriac o neprispôsobivých občanoch. Vždy sa snažím nájsť si tiché miestočko pri okne a sústrediť sa na cestu. Keď som mala pred skúškami, rada som sa po ceste učila alebo som si čítala knihu. Pomáhalo mi to odreagovať sa. No v niektoré dni, ako bol ten dnešný som sa nemala čím rozptýliť a tak som vytiahla mobil a začala upravovať fotky v instagrame. Zistila som, že tým zabijem dve muchy jednou ranou :D Tento malý programík som si hrozne zamilovala a pomaly neprejde deň, aby som si niečo nezvečnila. No aspoň má človek v starobe načo spomínať a mnohokrát sa navyše dobre pobaviť :D Pre tých, ktorý nesledujú môj profil na instagrame ponúkam ochutnávku toho najlepšieho z môjho telefónika :) Taktiež chcem vyskúšať preložiť komenty pod obrázkami do angličtiny. Nejako začať treba, tak prosím buďte trpezliví ;)
Enjoy!


Dve horúce novinky od Rimmelu. Apocalips som už videla v dmku, no obe produkty mám z Maďarska, z doby keď ešte neboli dostupné u nás. Recenziu ponúknem inokedy ;)
Two hot new by Rimmel. Apocalips is already available in dm drugstores, but both of this products I have from Hungary, from the time, when they wasn´t available in our country. Review some other times ;)


Jil Sanders voňavka patrí medzi moje najobľúbenejšie.
Jil Sanders fragrance is my the most favourite.


H&M lipbalms. Aj na toto spravím určite nejakú mini recenziu :)
H&M lipbalms. I will be doing some mini review.


V poslednej dobe som si obľúbila fotiť jedlo. Palacinky s jahodami od môjho najdrahšieho. Mňam!
Lately, is my pleasure to take pictures of food. Pancakes with strawberries from my darling. Yummy!


Jedli ste už pečené marshmallow? Je to božská pochúťka :)
Did you ever eat baked marshmallow? It´s delicious :)


Cheesecake s jahôdkami. Je to hrozne jednoduché!
Cheesecake with strawberries. Very easy recipe!


Milujem tmavofialové laky na nechty.
I love the dark purple nailpolishes.


Moja milovaná polička :)
My beloved bookshelf :)


Nové lásky :) Chcela som si po promóciách spraviť radosť hodinkami. Vo výhľade som mala značky Kors, Jacobs a DKNY. No keď som videla tieto zlatíčka a ešte k tomu v zľave, bolo rozhodnuté :P
My new love :) I wanted a nice branded watch for my graduation. I was thinking about the brands as  Kors, Jacobs or DKNY. But when I saw this babies in sale, it was decided :P


Ako správna botanička milujem kvety. Som síce strašne silný alergik, no toto obdobie, keď všetko kvitne, úplne milujem. A čo je krajšie ako husto rozkvitnutá, rozprávkovo vyzerajúca sakura?! :)
Like a true botanist I love flowers. I have a pretty strong alergy, but despite this I love, when everything blooms. And what is more beautiful than a fairytale- looking sakura?! :) 

XO, Nicka






your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára