sobota 4. mája 2013

Maybelline Explosive Pink Duo Pack

Pár mesiacov dozadu som objavila v drogérke novinku, špirálu Maybelline The Rocket a bola som na ňu strašne zvedavá, ale nezvyknem si kupovať viac ako jednu špirálu naraz, pretože časom schnú a to je pre mňa plytvanie. Tento mesiac mi moja Yves Rocher začala štrajkovať a tak som sa rozhodla, že vyskúšam niečo nové. No a čuduj sa svete, prídem do dmka a tam akcia :D Balenie špirály The Rocket s tieňmi Color Tattoo. Jedny tiene už vlastním v zlatej farbe, no nebola som z nich bohvie ako nadšená. Ale tak keď som videla cenu špirály bez tieňov (skoro 10 eur), rozhodla som sa pre celú sadu. Tá ma vyšla len na nejakých 8 eur, pričom tiene samotné stoja vyše 6.



Na výber mali z dvoch odtieňov. Jedny boli čierne a tie, ktoré som si vybrala sú jemne ružovkasté, odtieň 65 Pink Gold. Bola som milo prekvapená, keď som ich doma vyskúšala. Veľmi dobre sa s nimi manipuluje, nerobia fľaky a krásne sa rozotierajú prstom. Kým tie isté tiene v zlatom odtieni, ktoré mám sú strašné, pretože sa nenanášajú rovnomerne a sú akoby vysušené. Neviem, či všetky zlaté sú na tom rovnako, alebo je problém len v tých mojich. Je dosť možné, že ide o pokazenú várku alebo boli staré, keď som ich už kupovala. No tiež možno šlo o zlé uskladnenie v obchode. Každopádne konzistencia ružových tieňov je presne taká ako som si predstavovala na začiatku. Preto budú tieto tiene moje #1 počas celého leta (na obrázku pre porovnanie obe uvedené tiene). Veľkým pozitívom je výdrž. Maľovala som sa pred siedmou ráno a prvé zhlukovanie som zbadala až okolo štvrtej poobede, čo je dosť dobré na produkt z drogérky (samozrejme bez bázy by to bolo menej).




Zbožňujem špirály s umelohmotnými kefkami, no táto ma až tak neohúrila. Po všetkých pozitívnych recenziách som čakala niečo viac. Mám síce dlhé mihalnice, no od špirály čakám, že ich ešte viac predĺži. Pri tejto som mala pocit, že mi ich ešte skrátila :D No neviem, možno to bol len môj dojem. Ďalšie negatívum je, že mi dosť zlepuje mihalnice a taktiež mi vadí odtláčanie na viečko. No uvidím časom, či sa niečo z toho nezlepší. Môže to byť spôsobené tým, že je ešte nová a je v nej dosť veľa produktu. Avšak výdrž špirály je dobrá a pozitívom je, že časom neopadáva ako niektoré.



Na záver by som sadu zhodnotila tak, že som sa veľmi tešila na špirálu a tiene boli len free bonus, od ktorého som neočakávala veľa. No v konečnom dôsledku je moje nadšenie úplne opačné :D Ale  aj tak som rada, že som si ju kúpila, no táto špirála je asi moja posledná. Nabudúce skôr skúsim niečo zo značky Loréal.

XO, Nicka


your photo name

4 komentáre:

  1. ja mam od tejto znacky rada taku zltu s leopardou potlacou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, aj nad tou som davnejsie uvazovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja chcem v našom meste takú akciu! Inak keď som si kúpila túto riasenku, mi tiež strašne zlepovala riasy, teraz keď už trošku vyschla je celkom fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No pouzivam ju uz asi 4.den a musim povedat, ze sa to zlepsilo ;) Tak v kazdom dmku by mala byt ta akcia, len neviem ci mate u vas dm predajnu...

    OdpovedaťOdstrániť