nedeľa 12. mája 2013

Mother´s Day

Dnešok bol venovaný všetkým mamám, pretože šlo o deň matiek. Tento "sviatok" má pôvod už v starovekom Grécku, kedy ľudia prejavovali úctu žene - matke, nositeľke nového života. Ako sa vraví, mama je len jedna a preto si ju treba vážiť, milovať ju takú aká je a každý deň byť vďačný za to, že nám darovala život :)

www.pinterest.com

S priateľom sme sa vybrali do Optimy pozrieť nejaké kvietky, alebo čosi, čím by sme tie naše mamy potešili. Keďže bohvie aký výber kvetov nebol a nechcela som jej kupovať dezert alebo čokoládu, nakoniec naša cesta skončila v dmku. Viem, že moja mamina zbožňuje kozmetiku rovnako ako ja, no nie je ten typ, ktorý by na ňu míňal každý mesiac nekresťanské sumy. Vždy si kúpi len to, čo výhradne potrebuje. Preto som sa rozhodla obdarovať ju maličkosťou, ktorú by si pravdepodobne nekúpila, no určite sa poteší a to je najviac. Zbožňujem dávanie darčekov a kto vraví, že dávať môžeme len počas sviatkov? No tento raz k tomu dôvod bol ako vyšitý, a strašne sa teším na jej zajtrajšiu reakciu :)



Takže, čo som kúpila? Dva výrobky značky Balea a to telový sprej a telové mlieko Brazil Mango. Ide o horúce letné novinky, ktoré voňajú neskutočne dobre. Ak by som nemala doma podobný mätový, určite by som si telový sprej zakúpila.


Čo sa týka laku Sally Hansen, tak ten som si zadovážila pre seba. Málokedy odídem z dmka na prázdno. Akurát dnes som zistila, že sa mi minul neónovo ružový lak, ktorý som mala od Golden Rose a po nedávnej dobrej skúsenosti so značkou SH som sa rozhodla dať jej šancu. Lak je v skutočnosti viac neónkový, fotka ho dosť stmavila. Veľmi sa teším na jeho vyskúšanie. Neónové laky sú podľa mňa esenciálne na leto, keď sme pekne opálené. Žiaden lak vtedy nevyzerá tak dobre :)

No a čo vy? Obdarili ste svoju maminu niečim?

XO, Nicka


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára