streda 22. mája 2013

Recyklované rifle

Tak a mám tu pre vás ďalší DIY príspevok. Nejako som sa s nimi rozbehla, že? :D Leto sa blíži a hoci nám počko posledné dni moc nepraje, dúfam, že čoskoro bude opäť teplúčko a budem môcť vyskúšať moje nové upgradované kraťasy. Ešte minulý rok sa mi roztrhali jedny rifle. Bolo to akurát pred letom a keďže boli moje obľúbené, bolo mi ľúto vyhodiť ich. Preto som sa rozhodla, že si z nich vyrobím kraťasy. Nakoniec som ich nosila skoro neustále a mala som ich na všetkých dovolenkách na ktorých som bola a dokonca sa ma aj pár ľudí pýtalo, kde som ich kúpila. Samozrejme základom je mať dobré rifle. Dobré myslím v zmysle, aby vám pekne sedeli, pretože z vreca nevykúzlite zázrak :D
Pár dní dozadu som prevetrávala starý šatník a natrafila som na dvoje ďalšie rifle, ktoré som na sebe nemala už dobré tri roky. Neboli to klasické zvony, ale ani slimky to zrovna neboli. A preto som sa rozhodla pre tento DIY projektík.
Enjoy!


Čo budeme potrebovať?


  • staré rifle
  • fixku
  • nožnice
  • kliešte
  • studds
  • pinzetu, na ktorú som na fotke zabudla :D
  • pravítko (ak veľmi chcete)
  • práčku :D


Postup? Very easy :)


1. rifle si buď najprv oblečte a odmerajte aké krátke by mali kraťasy byť, alebo ako to bolo v mojom prípade, vezmite si nejaké staršie a urobte to podľa nich.




2. potom si vezmite fixku a označte si, kde by mali kraťasy končiť. Odporúčam vybrať nie veľmi výraznú farbu fixky a pokiaľ možno takú, ktorú v pohode vyperiete.


3. zoberte nožnice a odstrihnite nohavicu pozdĺž čiary, ktorú ste si vyznačili. Bolo by dobré použiť nožnice, ktoré nie sú tupé lebo inak to pôjde dosť ťažko, keďže riflovina je hrubá.


4. tak a tu sú moje zlatíčka. Ale ešte nie sme vo finále - má to pokračovanie :)


5. ešte pred vypraním môžete zobrať pinzetu a povyťahovať zopár bielych vlákien a oštrambať tak konce. Potom hoďte kraťasy do práčky.



6. po vybratí z práčky zistíte, že sa vlákna povyťahovali ešte viac a možno budú trochu pomotané. Je na vás, či ich tam necháte alebo nie. Ja som tieto vlákna na jedných odstrihla úplne a na druhých trochu skrátila.



7. tento krok je čisto voliteľný. Kraťasky môžete nosiť alebo si ich pred tým ešte vytuniť ako ja. Použila som studds (pyramídové cvoky) v zlatej farbe. Rozhodla som sa pre trojuholník na oboch stranách a výsledok stojí za to :)


A na záver ešte jedna fotka z minulého roka z Budapešti, kde som mala na sebe moje DIY kraťasy :) A ešte aj blond vlasy :D


Dúfam, že sa vám tutoriálik páčil :) Snáď ma opäť kopne múza a niečo pekné vymyslím.

XO, Nicka


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára