pondelok 3. júna 2013

May Favourites

Tento typ príspevkov som ešte nikdy nerobila. Vždy sa u mňa nájde kopec výrobkov, ktoré priam zbožňujem a väčšinou sa každý mesiac opakujú, no nájdu sa aj také, ktoré si miesto v mojom srdci našli len nedávno. Preto som sa rozhodla, že vám ich bližšie predstavím v dnešnom príspevku.
I hope you enjoy!


Beauty Favourites/ Kozmetické

Lipstick/ Rúž Rimmel Lasting Finnish by Kate (odtieň 07)
Tento rúž som už opisovala v jednom zo svojich príspevkoch a v máji som ho používala dosť intenzívne. Má krásnu nude farbu, ktorá je veľmi vhodná pre denné líčenie, preto som ho často využívala v práci. No rúže s kolekcie LF by Kate celkovo veľmi obľubujem, sú skvelo pigmetované, nevysušujú, majú príjemnú vôňu a pomerne nízku cenu. Škoda len, že je u nás taký malý výber odtieňov.


Lipbalm/ Balzam na pery Eos
Určite všetkým veľmi dobre známy guľatý balzámik. Dlhšiu dobu som ho nepoužívala, no v mesiaci máj sa stal opäť mojim chlebom každodenným. V lete nemám veľmi popraskané pery, preto mi jeho hydratácia postačuje a príchuť Summer fruit sa na toto ročné obdobie veľmi hodí.


Eyeshadows/ Tiene na oči Color Tattoo by Maybelline
Pôvodne boli súčasťou sady, ktorú som už predstavila v inom príspevku. V krátkosti poviem len toľko, že odkedy som ich kúpila, používam ich takmer každý deň a neviem si ich vynachváliť. Konzistencia, ako aj farba sú božské, rovnako ako výdrž.


Nailpolishes/ Laky na nechty
Sally Hansen
Táto značka má jedny z najlepších lakov na nechty na našom trhu. Mala som možnosť vyskúšať napr. laky OPI, China Galze, či Orly, no ani jeden sa nevyrovná tejto značke. Milujem neónovú ružovú a v lete sú pre mňa laky v tejto farbe nevyhnutnosťou, pretože krásne vyniknú na opálenej pokožke. Výdrž SH je pomerne dobrá, tak 4-5 dní, podľa toho, ako často umývate riad.


Gabriella Salvete
S touto značkou nie som moc oboznámená, pretože sa donedávna u nás nepredávala. Aj teraz ju majú len v jednej predajni a to v 101 drogérii v Auparku. Nejako ma na prvý pohľad nezaujala a preto som jej nevenovala pozornosť. No čím viac som čítala na rôznych blogoch recenzií, tým viac ma zaujímala aká je. A tak som sa rozhodla, že si kúpim lak na nechty, pretože tých nikdy nemám dosť :D Rozhodla som sa pre odtieň 132. Je to skutočne nádherná farba. Nutné je použiť dve vrstvy, no drží perfektne a vydrží mi skutočne aj 5 dní. Páči sa mi na ňom to, že sa neolupuje, ale skôr ošúcha, čo vo výsledku vyzerá prirodzenejšie. Taktiež je na ňom super to, že aj napriek tomu, aký je trblietavý, na dotyk nie sú nechty vôbec drsné, pretože to nemám rada.




Foundation/ Make up Vichy
Make upy mám doma len dva druhy, rovnako aj BB krémy a pravidelne ich striedam. No jeden make up používam z toho dosť často a najviac mi sedí. Je to Aera Teint Pure od Vichy. Nemám rada krémové make upy, ktoré majú príliš tuhú konzistenciu lebo mi zvýraznia všetky chĺpky a som z toho na nervy. Keďže tento make up je dosť tekutý, tak mi maximálne vyhovuje a rovnako aj jeho svetlejší odtieň. Pleť mi nijako nezaťažuje a vyzerá prirodzene. Môžem ho len a len odporúčiť.


Parfume/ Parfém
V minulom mesiaci som najintenzívnejšie používala parfém, ktorý som dostala na narodeniny a to Salvador Dalí Eau de Ruby Lips Je to krásna citrusová vôňa a ak máte radi parfémy typu Lanvin Eclat, či Salvator Ferragamo, tak si zamilujete aj túto.


Nonbeauty favourites/ Nekozmetické

Clothes, Accessories/ Oblečenie, doplnky

T-shirts/ Tričká New Yorker
Ak by som si mala vybrať z tejto sekcie, asi by to boli dve tričká New Yorker. Jedno je pastelovo ružové s čipkou na chrbte, druhé v trochu rockovejšom štýle. Zbožňujem túto značku, pretože má neskutočný výber a jej oblečenie mi štýlovo sedí asi najviac. Cenovo sú v porovnaní s inými značkami na tom celkom dobre a hlavne, keď sú akcie, tak sa človek dokáže obliecť takmer zadarmo.


Flat Sandals and Bracelet/ Sandále a náramok Mango

Kupovala som ich ešte na začiatku mája, keď bolo pomerne teplo a nemala som možnosť veľmi si ich užiť, no aj tak som si ich hrozne obľúbila. Sú strašne pohodlné a majú krásnu broskyňovo pastelovú farbu. Jediná vec, ktorá ma na nich rozčuľuje je to nekonečné, zdĺhavé zapínanie, ale tak dá sa to prežiť :D Náramok ma okamžite upútal a keďže zbožňujem vybíjané a rockové veci, musela som ho mať. Veľkou výhodou je, že je koženkový, preto, ak sa mi aj spotí ruka, tak sa mu nič nestane.



Song, Movie/ Pieseň, film
V tomto mesiaci som najviac počúvala tieto piesne::
The Lumineers - Stubborn Love


Lana Del Rey - Young and Beautiful (z filmu The great Gatsby)


Florence and the machine - Over the Love (z filmu The great Gatsby)


Z filmov by som mohla odporúčiť dokument z hudobnej branže Sound City ako aj soundtrack s rovnomerným názvom, ktoré fakt stoja za to. A Pre tých menej náročných napr. filmy The Host, Warm Bodies, či Safe Haven.


XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.google.com.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára