piatok 23. augusta 2013

Follow me :)

Ako ste si mohli všimnúť, v poslednej dobe som dosť často menila "vizáž" blogu. Som strašne nerozhodný človek a vždy sa mi páči niečo iné, preto som sa vôbec nevedela rozhodnúť, ako by mal vyzerať. No tento posledný sa mi vcelku zapáčil a myslím, že nejaký ten piatok pri ňom ostanem a ak, tak iba doladím nejaké detaily. Čo si o ňom myslíte vy? Páči sa vám? Čo by ste na ňom zmenili? Budem vďačná za akékoľvek vaše pripomienky ;)
Inak som už registrovaná aj na Bloglovin´, môžete ma sledovať tu alebo jednoducho kliknete na ikonku v pravej časti blogu.
Konečne tu máme piatok a pravdepodobne aj posledný teplejší víkendík, tak vám prajem, aby ste ho strávili čo najkrajšie ;)
A pripájam ešte niečo na navodenie atmošky :))))



XO, Nicka


your photo name

1 komentár: