piatok 20. septembra 2013

Neutrogena Visibly Clear

Moja pleť je na prvý pohľad možno bezchybná. Netrpím žiadnym akné, ak mám vyrážky, tak len nejaké dve tri počas návštevy tety Irmy. Okrem toho, že je mastná, je tu ešte jedna vec, ktorá ma štve už odjakživa a neviem sa jej zbaviť. Sú to čierne bodky. Je to ako pliaga. Jeden deň ich vytlačíte, na druhý deň sú späť. Prípravkov z drogérii som poskúšala už habadej, no žiaden mi nepomohol. Áno, pleť som odmastila povrchovo, ale bodky bolo stále vidieť. Pár mesiacov do zadu som robila recenziu na Biodermu Sebium, prípravky z rady na problematickú pleť. Produkty tejto značky sú špičkové, no ja som stále hľadala čosi, čo by bolo z drogérie, bolo by to pomerne lacné a robilo to zázraky. A viete čo? Podarilo sa. Našla som taký výrobok. Konkrétne dve výrobky od tej istej značky, a to Neutrogena Visibly Clear. A čo som si teda kúpila a aké sú moje dojmy?




V dm drogérii som videla akciu na túto značku a keďže mám s niektorými jej produktami dobré skúsenosti, rozhodla som sa vyskúšať čistiaci gél s výťažkom z ružového grapefruitu. Už po prvom vyskúšaní som bola úplne nadšená. Gél mi krásne zmyl dole všetok make up, pleť ostala čistá a svieža, dokonca aj čierne bodky šli ľahšie von. Lenže stále to nebolo ono.



Na ďalší deň v Tescu mali akciu na tú istú radu, lenže tam bola ešte o čosi lacnejšia a veľmi sa mi zapáčil peeling, ktorý už na prvý pohľad vyzeral veľmi bohatý na drobné peelingové čiastôčky. Po zakúpení som doma zistila, že je ešte lepší ako som si predstavovala. Páči sa mi, že nie je ako iné peelingy, ktoré keď vytlačíte tak máte na 1 cm zhruba 5 guličiek. Tento scrub/peeling by som hravo mohla konzistenciou prirovnať k Bioderme Sebium. A čo účinok? Pleť krásne vyčistí, odmastí, zanecháva taký príjemný brnivý pocit, vďaka ktorému viete, že sa niečo deje. A potom som sa postavila pred zrkadlo a bola som prekvapená, čo vidím. Čierne bodky boli napučané, odrazu vystupovali von a len si pýtali o vytlačenie. Vďaka tomuto výrobku som objavila čierne bodky aj na tých miestach tváre, kde som si myslela, že ani nie sú. Peeling už používam skoro týždeň a musím povedať, že pleť mám omnoho krajšiu, vyzerá vitálnejšie. A čo čierne bodky? Tak tých mám už omnoho menej, redukovali sa zhruba na 70%, čo je pomerne dosť na produkt z drogérky.


Aká je moja každodenná rutina v čistení pleti nateraz?
Každý večer si pleť opláchnem, premasírujem peelingom a zmyjem. Ak vidím čierne bodky, ktoré sa pýtajú na svet, tak ich jednoducho povytláčam. Potom ráno počas sprchovania použijem čistiaci gél a pleť ešte vyčistím pleťovou vodou od Biodermy Sensibio, na ktorú už nedám dopustiť.

Takže na teraz je Neutrogena moja najlepšia kamarátka. Uvidím síce dokedy, pretože často mám ten problém, že si moja pleť na určitý výrobok zvykne, stane sa voči nej odolná a vráti sa do starých koľají. Takže som zvedavá, ako to dopadne. Držte palce ;)

XO, Nicka


your photo name

8 komentárov:

  1. tieto prípravky sú super :) už som ich vyskúšala a bola som spokojná :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uz som ich tiez mala oba a nezdalo sa mi, ze to robi nejake velke zazraky. ;) Mala som pocit, ze tie scrubove ciastocky su prilis male, a ja potrebujem nieco "drsnejsie". :) Ale ked si to tak krasne opisala, tak im asi dam este sancu, lebo som si to tak podrobne nesledovala ako Ty, takze som to pravdepodobne troche odflakla. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono kazdemu nieco ine sadne. Kamoska si strasne vychvalovala Garnier a ja som ziadnu zmenu na sebe nespozorovala. Ako na drogerkovy vyrobok je Neutrogena fakt spicka, ale samozrejme, ze su urcite lepsie vyrobky a nedam dopustit napr. na Biodermu....

      Odstrániť
    2. Ach tá zakliata Bioderma. :D Musim niečo od nej skúsiť, lebo sa cítim už ako nejaká zevdelaná... :D :D :D

      Odstrániť
  3. Ten píling si tak vychválila, že mám nutkanie si hned ísť nejaký kúpiť. :D Určite ho niekedy vyskúšam- keď spotrebujem asi 5, ktoré mám doma. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. s černými tečkami mám taky strašně velký problém a ne se jich pořád zbavit:/

    OdpovedaťOdstrániť