pondelok 28. októbra 2013

Sally Hansen Nail Polish Remover

Tento príspevok možno niektoré z vás prekvapí. Prečo robiť recenziu na obyčajný odlakovač? Často krát však zabúdame, že aj používanie nevhodného odlakovača môže viesť k zlému stavu nechtov. Všade na internete sa dočítate, že nechty sú najviac poškodzované acetónovými odlakovačmi, čo je v podstate pravda, pretože z vlastnej skúsenosti viem, že napríklad odlakovače, ktoré sa používajú v nechtových salónoch sú fakt silné. Lak s nimi ide dole jedna radosť, ale nechty ako aj okolitá kožička sú potom vysušené, šupinatejú. Avšak aj odlakovače s acetónom nie sú všetky také zlé a ja vám dnes predstavím jeden, ktorý už nejaký ten týždeň používam a s ktorým som nadmieru spokojná.


Je ním tento Sally Hansen zvlhčujúci odlakovač pre suché a krehké nechty. Ako už iste viete, mám veľkú záľubu v lakoch tejto značky a preto som neodolala a chcela som vyskúšať aj odlakovač.


Objem:
- má 236,5 ml, je to pomerne dosť

Cena:
- niečo vyše 2 eurá (čo nie je vzhľadom k objemu vôbec zlé)

Čo obsahuje?
- všeobecný popis je uvedený na fotografii, no vypichla by som hlavne vitamín E, provitamín B5, Aloe Vera, limonén a pantenol

Čo značka sľubuje?
- rýchle a hlavne šetrné odstránenie laku z vašich nechtov vďaka obsiahnutým látkam
- taktiež sľubuje zvlhčenie

A moje dojmy?
- veľmi veľmi pozitívne!!!
- ako som písala, väčšina lakov mi pokožku vždy vysuší, nechty chytia taký belavý povlak a sú tiež suché a o dosť výraznejšie sa lámu, kdež to s odlakovačom SH sa mi to zatiaľ nestalo
- nechty aj okolitá pokožka sú krásne hydratované, zvlhčené, nie je tam žiadna diskolorizácia, žiadne biele fľaky, vyzerajú proste zdravo a normálne
- pripomína mi trochu bezacetónové odlakovače, pretože odlakovanie nie je také rýchle, ale zato je šetrné, preto mu to odpustím (neviem koľko percent acetónu obsahuje, pretože obal to neuvádza, ale predpokladám, že o dosť menej ako iné)
- používam ho aj na odlakovanie okolia nechtov pomocou štetca pri lakovaní, keď si okolie zadžabem od laku. Tu som si všimla, že ku každej značke laku sa chová inak. Tak napríklad odlakovanie okolia od laku SH, či Rimmel bolo o niečo ťažšie a pracnejšie, kým lak značky O.P.I. šiel z kože jedna radosť
- ďalším pozitívom je jeho príjemná vôňa, takže smrad acetónu (aspoň teda ja) vôbec necítim

Za seba môžem tento odlakovač vrelo odporúčať. V predaji som ešte videla k dispozícii dva druhy a to pre slabé a tenké nechty a pre umelé a citlivé nechty.

Tak čo vy nato? Aké sú vaše skúsenosti s odlakovačmi? Ktorý je váš obľúbený a prečo?

XO, Nicka



your photo name

5 komentárov:

  1. Odlakovač vypadá moc dobře:)
    Já sama používám bez acetonu, sice trvá delší dobu než lak odlakuji, ale jelikož mám hrozně citlivé nehty,je to pro mě dobrá volba:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento síce nie je bezacetónový, ale správa sa tak :)

      Odstrániť
  2. Nail remover? :D To se tak fakt jmenuje? Jinak vypadá dobře. Nemám se teda bát, že mi po něm slezou nehty, jo? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow vyzerá super a vôbec nie je drahý. Keď mi dôjde môj aktuálny odlakovač určite si kúpim tento. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť