piatok 1. novembra 2013

Zoeva Brushes Very Croc Part I.

Pred nami je nový mesiac, ktorý sa opäť bude niesť v znamení recenzií, tipov a trikov a prezradím, že sa môžete tešiť aj na vianočnú giveaway, ktorú plánujem vyhlásiť niekedy uprostred mesiaca.
Ale prejdime už k samotnému príspevku. Ten bude recenziou na moje nové lásky - make up štetce od Zoevy, ktoré som si konečne zakúpila po tom, ako sa moje staré, o dosť lacnejšie štetce začali rozpadávať. Tak aké boli moje dojmy?


Balenie:


Puzdro so štetcami sa nachádzalo v tomto krásnom a luxusne vyzerajúcom vrecúšku, čo sa mi hrozne páči, aj keď teraz ich už do neho neodkladám. Ale určite ho na niečo využijem.


Všetko, od balenia až po štetce, je ladené do hneda, čo je príjemná zmena po všetkej tej čiernej, ktorú používa takmer každá značka :)


Obal/puzdro na štetce vyzerá tiež veľmi dobre, má krokodíliu potlač a pripomína mi listovú kabelku, čo je veľmi vkusné a podľa môjho gusta.



Vnútro je veľmi prakticky rozdelené, dokonca obsahuje odkladaciu priehradku so zipsom, do ktorej by som mohla dať trebárs ďalšie dodatočné štetce (napr. od Revlonu, na ktoré nedám dopustiť a mám ich rada).

Štetce:


Štetce mi prišli zabalené každý zvlášť v ochrannej fólii, okamžite som ich po príchode umyla šampónom a nechala do druhého dňa vysušiť.
Dnes vám predstavím len časť z nich, aby príspevok nebol príliš obsiahli. Pôjde o štetce využívané na tvár, teda na make up, púder, bronzer, lícenku a podobne.


Určite väčšina z vás pozná stippling brush. Tento štetec slúži na nanášanie make upu a vytvorenie tzv. air brush efektu. Takýto štetec som ešte nikdy nemala, videla som množstvo videí, kde ho používali a strašne som túžila ho vyskúšať. Mám pocit, že tento je trošku riedši na štetiny ako som videla u iných značiek, ale zato funguje celkom dobre. Ešte stále sa s ním učím pracovať, pretože to nie je také jednoduché ako to na prvý pohľad vyzerá. Výhodou nanášania make upu štetcom je, že si jednak neumažete celé ruky a taktiež použijete omnoho menej produktu, ako by ste možno nanášali rukou.


Pred pár rokmi prišiel boom v podobe foundation štetcov, teda štetcov na make up. Samozrejme, že aj ja jeden vlastním, ale nikdy ma práca s ním nebavila. V tomto teda fandím stippling štetcu, s ktorým sa mi pracuje milión krát lepšie. Využitie u mňa nájde skôr pri nanášaní a blendovaní korektoru.


Samozrejme keď používate make up, nesmiete zabudnúť zafixovať ho púdrom. Na to je vhodný tento veľký powder brush, ktorý má úžasne jemné štetinky, naberá minimálne množstvo produktu, na tvári ho takmer necítite a netvorí žiadne šmuhy. Práca s ním je jedna radosť.


Tento štetec je určený na lícenku a bronzer. Je taktiež veľmi jemný, predpokladám, že je vyrobený z rovnakých štetín ako štetec na púder. Ešte som ho nepoužila, pretože mám svoj obľúbený od Revlonu, ale nejaké to využitie mu časom určite nájdem.



Opäť ďalší blush brush, tento krát skosený, určený na lícenku, kým predchádzajúci bol určený aj na bronzer. Zaujímavé je, že ja radšej na bronzer používam práve takýto skosený štetec. Práca s ním je super "easy", je jemný, tvár nijako neškriabe, proste paráda.


Camouflage brush je určený na korektor. Je príjemne hebký, tenký, čiže by sa s ním malo dobre pracovať v oblastí nosa a kútika očí. Ešte som ho však neskúšala, ale teším sa :)


Posledným zo štetcov určených na tvár je tento fan vejárovitý štetec, ktorý určite poznáte. Veľa žien ho nepoužíva, ani ja nie som jeho veľkou fanynkou, ale tak raz, dva krát do roka ho využijem pri nanášaní bronzeru.

Tak to by bolo k prvej časti o Zoeva štetcoch všetko. Ďalej budem pokračovať nabudúce, pretože dlhší príspevok by vás asi unudil :D

A čo vy? Používate na líčenie štetce alebo nie? Poznáte značku Zoeva?

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. Ano pouzivam stetce. ;) Mam taku staru sadu od Zoevy a potom jednu vacsiu od Sigmy. Obe su dobre. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo Sigma, to je po Real Techniques moj dalsi sen :)))

      Odstrániť