sobota 23. novembra 2013

Predčasný Mikuláš

Čo čert nechcel, minulý týždeň som vyhrala ďalšiu giveaway. Opäť kopec úžasných vecí, ktoré ma nesmierne potešili a to aj z toho dôvodu, že sa k týmto značkám pravdepodobne tak skoro nedostanem.


V prvom rade som vyhrala toto úžasné sérum od značky Ren. Značku som doteraz nepoznala, no už som si čo to o nej vygooglila a zistila som, že produkty sú rastlinného a minerálneho pôvodu a nemali by obsahovať žiadne syntetické látky. Keďže sérum má napomáhať predchádzaniu starnutia, rozhodla som sa ho venovať svojej mamine, ktorá ho využije určite lepšie ako ja, ale aj tak som sa mu veľmi potešila :)


V druhom rade som v balíčku objavila tieto dve nádherné laky značky Orly. Táto značka sa u nás veľmi ťažko zháňa, ja síce vlastním jeden lak, ale objavila som ho len náhodou v jednom kozmetickom salóne. Farbičky sú strašne zaujímavé (fotky dosť skresľujú a to som ich fotila pri dennom svetle) a sú veľmi vhodné na zimu. Prvá je mliečna ružová s trblietkami a druhá svetlošedá, na ktorú som zvedavá najviac. Určite obe zrecenzujem.





Okrem plných produktov som vyhrala ešte niekoľko vzoriek francúzskej značky Sisley, o ktorej som už počula, ale nemala som ešte možnosť vyskúšať, preto som nadšená. Ide o produkty starostlivosti o pleť. Najviac sa teší na vyskúšanie posledných dvoch vzoriek a to hydratačného krému a make upu, ktorý je síce proti starnutiu, ale aj tak mi to nedá :D


K vzorkám patrila ešte aj táto rozkošná pletená kozmetická taštička. Taštičky a puzdierka milujem, a vlastne všetko čo ma niečo spoločné s organizovaním vecí,k takže jej určite nájdem miesto :)

Ako sa vám páčili vecičky?
Máte s niečim osobnú skúsenosť?

XO, Nicka

PS: Aj vy máte možnosť zapojiť sa do giveaway. Ak ste tak ešte neurobili, šup šup ;)
Vianočná Giveaway



your photo name

6 komentárov:

  1. Toľko krásnych vecí! Aj ja by som sa určite potešila takejto výhre, hlavne keď so značkami nemám skúsenosti. Asi by som celý deň len skúšala, krémikovala a recenziovala ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak vies, ze aj ja som sa potesila :) Nieco som uz aj vyskusala a urcite spravim recenziu.

      Odstrániť
  2. Laky by mě hrozně potěšily, mají nádherné odstíny!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne vecičky. Najviac sa mi páčia laky a tá taštička. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tasticka je v skutocnosti omnoho krajsia. Vnutro je kockovane bielo modre a na zipse je este logo znacky Sisley, co je nadherne :)

      Odstrániť