pondelok 20. januára 2014

Palmer´s Lip Butter

S maslami na pery sa akosi roztrhlo vrece. Je tak veľa značiek a ešte k tomu rôzne vône a príchute, že si človek ani nevie vybrať a najradšej by ich mal všetky. Vždy keď na nete naďabím na niečo nové, láka ma to vyskúšať, no vo väčšine prípadov sa k produktom nedostanem, lebo ich u nás nemajú. No a tak som natrafila na českú stránku galaxieprani.cz, kde majú fakt skvelý výber kozmetiky tých najrozmanitejších značiek (aj keď ani tu nenájdete možno všetko). Vďaka tejto stránke som objavila moju novú lásku, rýchlu pomoc proti popraskaným perám od značky Palmer´s.


Hlavnou zložkou tohto malého zázraku, ako už zvykom značky Palmer´s býva, je kakaové maslo. Obsahuje tiež vitamín E, vďaka čomu sú pery hydratované a chránené pred ďalším popraskaním. Na nete som sa dočítala, že vraj obsahuje aj SPF 15, no na obale to nikde nepíšu, takže neviem čomu mám veriť.


Môže sa používať priamo na suché pery alebo aj ako lesk na vrch rúžu, pretože po vytlačení z tuby je priesvitný. Konzistencia je trochu mastnejšia, teda nevstrebe sa okamžite, avšak nelepí, čo ja osobne preferujem. Má príjemnú čokoládovo - višňovú vôňu, a pokušenie neolízať si pery je teda veľké.


Toto maslíčko robí s mojimi perami zázraky. Môžem ho pokojne prirovnať k obľúbenému balzamu od Neutrogeny, no narozdiel od neho sa Palmer´s nevstrebáva okamžite, čo je veľkou výhodou v zime, kedy pocit suchých pier pretrváva rovnako ako pocit suchých rúk. Jedinou nevýhodou je, že ho u nás v obchodoch nie je dostať a po tejto skúsenosti by som sa nebránila vyskúšať konečne aj niečo nové od tejto značky, napríklad aj na vlasy.

Akú máte skúsenosť so značkou Palmer´s vy?

XO, Nicka


your photo name

1 komentár:

  1. už som ju videla na eshopoch ale ešte som sa k nej nedostala a toto maslo na pery ma fakt laka:)

    OdpovedaťOdstrániť