streda 15. januára 2014

Victoria´s secret Body Lotions

Tento týždeň mám veľa práce a keď dôjdem domov, mám chuť len oddychovať pri dobrej knihe alebo seriály. No dnes som sa konečne dokopala aj k napísaniu nového článku a rozhodla som sa vám predstaviť moje nové, momentálne dve najobľúbenejšie, kozmetické prírastky. Telové mlieka nie sú zrovna mojou silnou stránkou, mám ich rada, rada skúšam nové vône, ale vždy to skončí tým, že po čase ma prestanú baviť. Nie som typ, ktorý by sa po každom sprchovaní natieral, nikdy som nemala suchú pokožku a keď sa už natrieť musím, tak len po oholení. No pred Vianocami som objavila na stránke parfums.sk telové mliečka od Victoria´s secret, ktoré u nás nezoženiete. Veľmi ma zaujali, musím sa priznať, na prvý pohľad svojim rozkošným obalom. Bola som taká zvedavá, že som si jedno mlieko na Vianoce objednala a bola som teda milo prekvapená.


Najprv som sa nevedela rozhodnúť, ktoré si mám objednať, a to aj napriek tomu, že väčšinu vôní, ktoré som chcela, mali vypredané. Nakoniec som siahla po mliečku, voňajúcom po jablkovom a ylang ylang kvete. Neviem, či poznáte sprchový gél od Yves Rocher s Ylang Ylangom, ja ho proste milujem a preto som zvolila aj túto vôňu. Je to veľmi svieža vôňa, ktorá je veľmi intenzívne a krásne cítiť po jablkách.


Ako druhú variantu, som si len tento týždeň objednala mlieko s bielou nektarinkou a pivóniou. Táto vôňa je zas o niečo inakšia, o dosť sladšia a moje pH pokožky trochu mení jeho pôvodnú vôňu, narozdiel od predchádzajúcej.


A prečo som si nakoniec kúpila aj to druhé? Čo bol teda hlavný dôvod? Pretože som ešte nezažila, aby som od telového mlieka voňala celý deň. Väčšina sa vstrebe a do pár hodín je parfemácia fuč, no čo sa týka týchto, bola som neskutočne prekvapená ako dlho a intenzívne moja pokožka vďaka nim voňala. Určite ich budem viac využívať v lete, pretože sú ako stvorené na toto ročné obdobie, keď pobehujem v šatách alebo v plavkách na dovolenke. Cítiť z nich teplo, more a ich vôňa mi evokuje krásne pláže v Karibiku a toto voňavé pokušenie vo mne vyvoláva neskutočnú eufóriu.

Poznáte výrobky Victoria´s secret? Máte s nejakými skúsenosti?

XO, Nicka


your photo name

3 komentáre:

  1. Ahoj ,

    ak máš záujem o túto kozmetiku od značky Victorias Secret a nechceš platiť DPH a CLO, alebo kupovat ju predrazene, tak nakúp u mňa. V cene sú už všetky poplatky , uz len poštovné ku tebe odomňa, kt. závisí od váhy balíčka. Mám aj iné produkty tejto značky. Veľa vecí je hneď k odoslaniu, prípadne aj na objednávku z originál stránky . Viac na FB stránke Victorias Secret obchodík https://www.facebook.com/victoriassecretobchodik?fref=ts

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ,

    ak máš záujem o túto kozmetiku od značky Victorias Secret a nechceš platiť DPH a CLO, alebo kupovat ju predrazene, tak nakúp u mňa. V cene sú už všetky poplatky , uz len poštovné ku tebe odomňa, kt. závisí od váhy balíčka. Mám aj iné produkty tejto značky. Veľa vecí je hneď k odoslaniu, prípadne aj na objednávku z originál stránky . Viac na FB stránke Victorias Secret obchodík https://www.facebook.com/victoriassecretobchodik?fref=ts

    OdpovedaťOdstrániť