utorok 29. apríla 2014

|April Beauty Favorites|

Ahojte krásky,
tento mesiac nám uletel ani neviem ako a ani sa nenazdáme a bude tu konečne leto a s ním kopec slniečka, zábavy, snáď aj nejaká tá dovolenka. Ale na to si ešte chvíľku počkáme a čím lepšie začať krátiť čakanie, ako novým postíkom. Príspevky o obľúbencoch nerobievam často, pretože vždy čakám, kým sa mi to časom nazbiera. No a teraz nadišiel ten správny čas. Uvidíte zopár mojich noviniek, ale aj produktov, ktoré som už možno v minulosti spomínala a rada sa k nim vraciam.
So, enjoy!






Toto duo momentálne používam každý deň. Pore Rifiner od Biodermy moje póry viditeľne zmenšuje, no a na hydratáciu a zmatnenie pleti som si ako podklad pod make up obľúbila Lift&Matt od Dermacolu, ktorý ma veľmi príjemne prekvapil. Pleť je po ňom fakt vypnutá a mám pocit, že sa cez deň lesknem oveľa menej.


True Match make up je v mojej kozmetickej výbave novinkou a hoci som si ním spočiatku nebola istá, teraz ho priam zbožňujem. No láska na prvé nanesenie to určite nebola, je potrebné naučiť sa s ním pracovať, ako ho vrstviť, dobre rozotrieť, kde pridať a naopak ubrať. No ak to nakoniec zvládnete, dosiahnete fakt pekný finish. Má skvelú kryciu schopnosť, akurát by som brala o niečo svetlejší odtieň, no bohužiaľ tento bol najsvetlejší, aký u nás mali. Určite o ňom budete u mňa ešte počuť.


Tento mesiac som musela začať vstávať do práce skôr a tak som nemala čas na líčenie. Do kabelky som hodila len to najnutnejšie. Oči som si preto nemaľovala príliš výrazne, museli mi vystačiť tiene od Color Tattoo a špirála L´Oréal, no výsledok stál aj tak za to. Big Love for these two!


Z balzamov na pery som si dosť obľúbila SYX, ktorý ste už u mňa mohli vidieť. Jeho jahodová vôňa vás navnadí na jar a zároveň pery príjemne hydratuje. Je veľmi svieži a perám dodá jemnú farbu. Jedinou nevýhodou je kelímok, čo na jednej strane zbožňujem, pretože vyzerá cool a na druhej strane nenávidím, keď nemám umyté ruky :D


Rúže sú stále moja najobľúbenejšia kozmetická "vec" a tento mesiac som najviac používala dve, ktoré sú taktiež hydratačné, no dodajú perám zdravú farbu. Rimmel rúž je v oranžovej farbe (640 Coral Chic), ktorá je tohtoročným hitom a ružový odtieň je od Catrice (060 Don´t Pink and Drive - super názov :D).


Z produktov na nechty som si zamilovala podkladový lak Miracle Cure od Sally Hansen, vďaka ktorému sú moje nechty v o dosť lepšom stave. Z farebných asi nebude prekvapením koralový od L´Oréal, ktorý som tento mesiac nosila strašne často.


Po nalakovaní je nutné nechty a pokožku rúk hydratovať a vyživiť. Tento krém od Lambre je asi najlepší, aký som doteraz mala možnosť vyskúšať. Mám hroznú chuť vyskúšať niečo nové od tejto značky, pretože ma stále prekvapuje viac a viac.


No a nakoniec síce drobnosť, ale nevyhnutná. V kabelke nerada nosievam veľké fľašky parfémov a tieto dve vzorky mi boli v poslednej dobe dosť nápomocné (Karl Lagerfeld a Van Cleef&Arpels Féerie), hlavne v prípadoch, keď som so sebou mala len mini pidi kabelôčku.

Poznáte niektorý z týchto výrobkov? A ktoré produkty ste si v poslednej dobe obľúbili vy? Dajte mi vedieť do komentov, rada sa inšpirujem.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára