štvrtok 17. apríla 2014

|New In #4|

Máte aj vy dni, kedy sa potrebujete niečim rozmaznať a potešiť? Raz za čas si rada urobím radosť, hoci len nejakou drobnosťou a nemusím mať preto ani žiaden špeciálny dôvod. Proste len tak. Za posledných pár týždňov sa u mňa nahromadilo zopár noviniek (hlavne z nekozmetického sveta), ktoré mi robia radosť a ktoré by som vám rada ukázala.
So, enjoy!

Toto puzdro na okuliare je úplne špicové. Je malé, nezaberá veľa miesta a vyzerá ako puzdrá Ray Ban. Nájdete ho v H&M.



Moja pôvodná peňaženka je pomaly taká veľká ako kabelky, ktoré nosievam. Preto som z nej zvykla povyberať len to najnutnejšie, no vždy som sa bála, aby som voľne pohodené veci nestratila. Táto peňaženka spĺňa všetko, čo potrebujem. Je malá, tenká a vojde sa mi do nej to najnutnejšie. Aj ju kúpite v H&M.



Okuliare alá Wayfarer som objavila v C&A za 5 éčiek a bola som veľmi prekvapená, že mi celkom sadli. Páčia sa mi ich zrkadlové sklá, ktoré sa menia zo žlta do červena, až fialova, ako aj ich matný čierny rám.



Zlatú retiazku s menom v štýle Carrie Bradshaw som si zamilovala a nedala som ju z krku prakticky odkedy som ju dostala od môjho drahého. Tento mesiac som si zadovážila ešte jednu v striebornej verzii, ktorá je taktiež z chirurgickej ocele, preto by mi mala vydržať dlho.



Keď som toto puzdro na tablet v H&Mku zbadala, skoro som od radosti vykríkla :D E.T. je jeden z mojich najobľúbenejších filmov z detstva. Vravel "ET volá domov", tak som ho tam nemohla nechať:)



V šatníku mi už dlho chýbali basic kúsky oblečenia, ku ktorým patria aj takéto jednoduché tričká. Všetky sú z H&M a sú z príjemného vzdušného materiálu.



V posledných výpredajoch sa mi podarilo uchmatnúť dve nádherné kúsky, tzv. pencil skirts, ktoré sú úzke s dĺžkou pod kolená a tým nádherne formujú postavu. Čierna kombinovaná s kožou a zipsami je Orsay, pásikovaná, ktorá bude tohtoročným hitom je F&F.



Ku všetkej tej šedej, čiernej a bielej sa hodí kúsok výraznejšej farby a čo môže byť na oživenie vhodnejšie, ako výrazný lak na nechty. Toto sú momentálne moje najobľúbenejšie: biely od Rimmelu, oranžový a krémový od L´Oréalu a fuchsiový od YSL (i keď je Rimmel biely, na nechtoch krásne vynikne).


A čo urobilo v poslednej dobe radosť vám? Dúfam, že sa vám post páčil ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára