sobota 3. mája 2014

|Ako mať krásne letné nôžky|

Zdravím vás milé dámy,
keďže sa blíži leto, pomaly začneme zo skríň vyťahovať sandále a iné otvorené topánky, v ktorých musia chodidlá vyzerať vždy pekne upravené. Povedzme si, kto z nás nemá problém so suchou a hrubšou kožou na pätách? Ak nie, tak to ešte len príde, verte mi. Vplyv na to má kopec faktorov ako nedostatok hygieny, vitamínov, nosenie zlej obuvi, no predovšetkým vek. Veľmi záleží aj na tom, ako sa o svoje nohy staráte a hýčkate ich. Vďaka dôkladnej starostlivosti je možné tento problém jednoducho zvládnuť. Ako teda na to?



Pred tým, než použijem akýkoľvek peeling, krém, či iný prípravok, namočím si nohy poriadne vo vode, aby mi odumretá koža zmäkla a mohla som ju pílnikom dať jednoducho dole. Keďže môj stav ešte nie je taký hrozný, postačuje mi pílnik ako na obrázku, no v horších prípadoch je možné použiť pemzu. Taktiež nesmú chýbať klieštiky lebo aj nechty musia vyzerať upravene.


Potom je na rade peeling, ktorý pokožku vyhladí a vďaka ktorému sú nohy hladšie. Mojim obľúbeným produktom je levanduľový peeling Yves Rocher, ktorý nádherne vonia a svoju robotu plní dokonale. Používam ho spolu s krémom na nohy tej istej značky. Krém udrží nohy hydratované a hebké, takže zbohom suchá koža.


Po ťažkom a namáhavom dni sú nohy unavené a boľavé. Tento problém vyriešia chladiace krémy, ako je napríklad tento broskyňový od Oriflame.


Ryor mätový gél je perfektný nie len na unavené nohy, ale aj ako prevencia proti bodavému hmyzu.

Avšak úplne postačí, ak na zmäkčenie pokožky nôh použijete kokosový olej, ktorým ich natriete vždy na noc, obujete si ponožky a idete kľudne spať. Takouto pravidelnou starostlivosťou budú nohy zaručene jemné a krásne.

A ako ste na tom so starostlivosťou o chodidlá vy? Aké produkty používate najradšej?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára