utorok 27. mája 2014

|Bourjois Rouge Edition Velvet|

Ahojte kočky,
tak ako ste včera začali nový týždeň? Ja služobne mimo Košíc.
Tri dni budem chodiť so študentami po túrach, takže dúfam, že nám počko vydrží a bude pekne ;)
Držte palce!
Ale ešte predtým som vám chcela ukázať horúcu novinku od Bourjois, ktorú som si okamžite zamilovala. Ide o tekutý, dlhotrvajúci matný rúž z kolekcie Rouge Edition Velvet.


Balenie
Čo sa balenia týka, tak to je klasické leskoidné a hoci nie všetky takéto balenia sú praktické, pretože niektoré vytekajú a sú celé upatlané, toto vyzerá byť zatiaľ veľmi v pohode. Obsah je 6.7ml, čo je pomerne dosť.


Veľmi sa mi páči dizajn, ktorý je síce jednoduchý, ale zároveň moderný. Toto sa Bourjois strašne podarilo.



Aplikácia
Aplikátor je klasický penový ako u leskov, pracuje sa ním veľmi dobre a nenaberá príliš veľa produktu, čo je dobre, pretože ho potom môžete podľa potreby vrstviť a ja osobne neznášam, keď na prvý krát naberiem kopu a potom to neviem pekne rozotrieť. Takže príjemne prekvapenie.


Odtieň
V Marionnaude, kde som ho kupovala mali k dispozícii asi 8 druhov, z ktorých mi väčšina prišla dosť výrazná a keďže som nevedela do čoho idem, pretože som podobný rúž ešte nemala, rozhodla som sa skôr pre niečo neutrálnejšie (aspoň na prvý pohľad sa to tak zdalo). Vybrala som si teda odtieň číslo 7 Nude-ist (páči sa mi ten názov, len škoda, že je napísaný iba na nálepke zboku, ktorú dám určite dole - ale to je len taký detail).


Od nude frabičky by ste možno očakávali niečo ľahko béžové, no v skutočnosti je to taká tmavšia staroružová s nude nádychom, takže sa vôbec nemusíte báť, že budete vyzerať ako mŕtvola. Je to fakt krásna farba, ktorá je na moje prekvapenie na mojich perách dokonca dosť výrazná.

Vôňa
Tá je trochu zvláštna. Nie je to parfumová vôňa, skôr niečo na štýl babičkina kozmetika "granny" (niečo staromódne), no cítim v tom trochu podobnosť s Apocalips od Rimmelu, no našťastie to nie je až také výrazné, pretože Apocalips mi vôňou prekážal. Na perách ho potom už necítiť vôbec.

Výdrž
Čo sa výdrže týka, tak tá je úplne geniálna. Bez jedla a pitia mi vydrží aj niekoľko hodín. Keď som jedla, ale hlavne pila, tak sa mi zmazal len na vnútornej strane pier a po okrajoch nie. No prekvapilo ma, že  ak by som nepila fakt dlho, tak by som ho ešte večer odličovala, pretože vydrží fakt dlho.

Finiš
Celkový vzhľad je veľmi krásny, matný, nelepí ako lesky a teda nie je tam riziko, že sa vám vo vetre nalepia vlasy na pery. Okrem toho vôbec nevysušuje, čo je podľa mňa super, pretože matné rúže to zvyknú robiť.


Celkové hodnotenie:
Za cenu okolo 10 eur (neviem presne, pretože som kupovala v zľave) budete určite spokojné. Je to fakt skvelý produkt, cenovo priateľný s veľkým výberom farieb, perfektnou výdržou a matným zaujímavým finišom. Okrem toho som bola prekvapená z toho, že nevysušuje a nelepí, takže za mňa veľká spokojnosť ;)

A čo vy? Poznáte tieto rúže? Máte s nimi skúsenosť? Ak nie, šli by ste po tejto recenzii do toho?
Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára