streda 14. mája 2014

|Garnier Neo - love it or leave it?|

Ahojte baby,
dnes som tu opäť konečne s krátkou recenziou a tento krát pôjde o novinku v našich drogériách, krémový deodorant Garnier Neo. Ako teda u mňa obstál?

Keď som ho prvý krát v obchode videla a ešte som si neprečítala čo to je, myslela som, že je to ďalší krém na tvár. No potom som zistila, že je to deodorant a moje blogerské ja sa ozvalo :D Milujem pekné a zaujímavé nové veci, krásne balenia (ešte k tomu ružové, čo ja môžem) a preto ma produkt zaujal okamžite. Po ovoňaní všetkých dostupných druhov som sa nakoniec rozhodla pre Fruity Flower, čo je veľmi krásna ovocno kvetinková vôňa, strašne svieža a je to ten typ vône, ktorý sa mne osobne nikdy nezunuje.


Deodorant má inovatívny aplikátor s troma výrezmi, cez ktoré vytlačíte potrebnú dávku produktu. Ten je biely a naozaj krémový. Podpazušie nijako nedráždi (neobsahuje alkohol) a to dokonca ani po čerstvom oholení, takže za to mu dávam veľké plus.


Čo sa účinkov týka, tak produkt sľubuje 48 hodinový účinok, pohodlie a jemnosť pokožky. Okrem toho by sa mal okamžite vstrebávať a nezanechávať stopy, ako na pokožke, tak aj na oblečení. Takže, čo sa týka pohodlia a jemnosti tak to celkom dobre splňuje. Ako som spomínala vyššie, je k pokožke fakt jemný, šetrný a nedráždi, avšak ďalšie účinky sú diskutabilné. Vstrebáva sa pomerne rýchlo a fľaky ani žmolky som na pokožke nezaznamenala. No biele šmuhy na oblečení boli, takže v tomto ma dosť sklamal. A úplne najväčším failom je pre mňa výdrž a udržovanie môjho podpažia na uzde. V tomto je iba slabým odvarom oproti ostatným deodorantom, aké som kedy skúšala. Možno tak pre mladé teenagerky, ktorým potné žlazy ešte poriadne nezačali ani fungovať, ale pre nás dospelé baby, hm, nie nie dámy. Už po dvoch-troch hodinách som necítila žiadnu vôňu, nehovoriac o celom dni.


Celkové hodnotenie:
Krásne balenie a svieža vôňa, veľmi zaujímavý a zábavný aplikátor, ako aj šetrnosť k pokožke. To všetko by bolo veľmi pekné, keby deodorant aj plnil svoju hlavnú funkciu a teda zabraňoval poteniu, čo podľa môjho názoru nerobí, ale upozorňujem, je to len a len môj subjektívny názor. Na mne proste nefungoval, ale nevravím, že na niekom inom nebude. Je asi jeden z najslabších, s akými som sa doteraz stretla a som rada, že som ho kupovala v zľave, pretože je to asi aj jeden z najdrahších deodorantov, aké u nás kúpite. Takže za mňa má veľké nie ďakujem ;)

Máte skúsenosti s Garnier Neo? Aké deodoranty používate najradšej vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára