nedeľa 25. mája 2014

|L´Oréal Collection Privée|

Videli ste už novú kolekciu lakov na nechty a rúžov L´Oréal Collection Privée? Je úplne geniálne štylizovaná do nude a zemitých farbičiek, inšpirovaných slávnymi ženskými celebritami, ako sú napríklad Eva Longoria, Julianne Moore, či Jennifer Lopez. Na moje prekvapenie je aj po mesiaci v obchodoch dostupná, z čoho mám radosť, pretože by som rada vyskúšala aj niektorý z rúžov. Z lakov na nechty ma samozrejme zaujal krásny neutrálny lak inšpirovaný Julianne, nádhernou červenovlasou herečkou, ktorá patrí k mojim obľúbeným.

K samotnému produktu toho veľa písať nebudem, lakom L´Oréal som sa venovala už TU a všetko podstatné, čo som chcela, som už povedala. Laky tejto značky sú úžasné, majú skvelú pigmentáciu, výdrž ako aj rýchlosť zasychania.


Tento odtieň sa od odtieňa 205, ktorý som mala predtým, líši tým, že má málinko ružovejší podtón, ale inak sú skoro rovnaké.


Celkové hodnotenie:
Laky L´Oréal sú jednoducho skvelé. Jedinou mojou pripomienkou k nim je, že sú dosť malé nato koľko stoja a jedna fľaštička mi vystačí max na 5 lakovaní, čo je sakra málo a keď som to zistila, bola som dosť šokovaná. K tejto kolekcii mám tiež jednu výhradu a to balenie, ktoré je krajšie pôvodné so zlatým vrchnáčikom, takže s tým sa mohli pohrať, pretože mám pocit, že ten zlatý nápis na čiernom vrchnáku sa začína šúchať. Laky Collection Privée boli o niečo lacnejšie než obyčajná kolekcia, avšak netuším, či to tak bude stále a dokedy ich vlastne budú mať. Takže ak máte radi túto značku a ste na ňu vysadený, určite ju bežte omrknúť. BTW, rúže vyzerali tiež famózne :)

Poznáte nejakú inú značku, ktorá má krásne nude laky s dlhou výdržou? Budem rada, ak mi dáte vedieť do komentov ;)
Želám vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára