štvrtok 1. mája 2014

|MaxFactor Max Effect Mini NailPolish|

Ahojte kočky,
viete ako zbožňujem svoje laky na nechty. Na ulici by ste ma nestretli s nenalakovanými nechtami a keď tak len ak by som ich mala ostrihané na krátko. Inak sa bez laku cítim presne ako nahá. Stále rada skúšam nové a nové odtiene a hoci zelené a modré farby nie sú zrovna môj komfort, raz za čas podľahnem aj ja. A tak som jedného dňa stála v dmku a pri prezeraní stojanov som natrafila na výpredaj lakov MaxFactor. Musím sa priznať, že je to značka, od ktorej som ešte v živote nič neskúšala. Neviem čím to je, ale ani doteraz ma jej kozmetika neláka a za tie ceny si radšej kúpim niečo iné. No ale prejdime k tomu, o čom som pôvodne chcela. Hneď na prvý pohľad ma upútal svojou nádhernou farbou a musela som ho mať. No a ako to s ním nakoniec dopadlo?


odtieň: 44 Graffiti
cena: 1,99€ (pôvodná dvojnásobok)

Balenie je roztomilé malé, ale za pôvodnú dvojnásobnú cenu by som ho určite nekupovala . Keďže som ho v predajni rovno hodila do košíka, možnosť otvoriť ho sa mi naskytla až doma a hneď som aj jeho kúpu oľutovala. Štetec laku je hrozne tenký a práca s ním je pre mňa doslova peklo. Tak veľmi som nehromžila už dávno. Moje prsty vyzerali ako po nájazde nezbedných malých deti, ktoré si maľujú, ako sa im zachce. Tak dlho som okolie neodlakovávala ani nepamätám. O krytí ani nehovorím. S jednou vrstvou som vyzerala akoby som mala nejakú nechtovú chorobu :D


Po nekonečnom lakovaní a reparácii okolia nechtov som ale s výsledkom bola vcelku spokojná. I keď pre mňa trochu neprirodzené mať na nechtoch takúto farbu, ale celkom pekne sa menil, hádzal rôzne odlesky a vyzeral fakt pekne. No potom prišlo ďalšie sklamanie a tou bola výdrž. S podkladom a krycím lakom mi bežne nechty vydržia 4 - 6 dní, s trochou odštiepenia možno sem tam, ale tento sa začal olupovať už na druhý deň a na tretí to vyzeralo hrozne.


Takže za mňa rozhodne MaxFactor nikdy viac. Nevravím, že niekomu nemôže vyhovovať a ak vám vyhovuje a neodštiepuje sa, tak som úprimne za vás rada a blahoželám, ale mne absolútne nesadol a po tejto skúsenosti som sa utvrdila, že ostanem pri svojich osvedčených obľúbených značkách. Len dúfam, že ma takáto spontánna kúpa veľmi veľmi dlho neposadne, pretože toto bol fail ako oči a to som sa na lak tešila. Nevadí, využijem v lete na nechty na nohách. Tam mi lak drží ako pribitý aj tri týždne :D

A čo vy a značka MaxFactor? Používate? Máte radi? Ste spokojný?
Teším sa na vaše milé a úprimné komentáre ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára