utorok 6. mája 2014

|Ziaja - potešenie pre vašu pokožku|

Značku Ziaja (Žaja) poznám už strašne dlho, no aj napriek tomu som mala tú česť vyskúšať ju asi len dva krát v živote. Raz to bol tuším odličovač a pred pár mesiacmi sprcháč z kozieho mlieka. No a keď mi nedávno bola značkou ponúknutá spolupráca, neváhala som ani sekundu. K otestovaniu som dostala telové mlieko tej istej rady ako sprchový gél, ktorý som už skúsila a keďže som s ním bola spokojná, veľmi som sa na toto testovanie tešila. Ako to teda dopadlo, to sa dočítate ďalej ;)

Všeobecné informácie:
Ziaja rad Kozie mlieko obsahuje aktívny komplex zložiek z kozieho mlieka. Ten je obohatený nie len o proteíny, ale aj ďalšie dôležité výživné látky akými sú organické kyseliny, lipidy, uhľohydráty, či vitamín A a D. Ich pôsobením sa napnutá šupinatá pokožka stáva pružnejšou a hydratovanejšou a pôsobia tiež ako akási bariéra, ktorá ju chráni pred nepriaznivými vplyvmi. Kozie mlieko má navyše aj protistárnuce účinky a keďže je vhodná pre všetky typy pokožky, môžu ju bez obáv používať aj alergici, či ľudia trpiaci rôznymi kožnými ťažkosťami.
Okrem telového mlieka rad obsahuje ešte krémové sprchové mydlo, krém na ruky (ktorý má veľmi láka vyskúšať) a telové maslo.

Obsah: 400ml
Cena: 5.89€


Mliečko má veľmi praktické balenie s pumpičkou, čo ja osobne oceňujem a vítam. Neznášam mlieka v téglikoch, kvôli čomu mám všetok produkt pod nechtami a ani z klasických balení nie som dva krát nadšená, pretože niektoré mlieka sú tak husté, že nimi musím "tri hodiny" triasť kým z fľaše niečo dostanem a často to končí na koberci. 


Konzistencia je presne podľa môjho gusta. Nie je úplne ako voda, no ani hustá ako Nivea či Dove, čo mi síce veľmi nevadí, ale mám radšej niečo medzi tým a Ziaja je presne taká. Vôňou mi pripomína všetky tie mliečne klasiky, takže si myslím, že nikoho neurazí a ani vám z nej nebude zle, pretože je veľmi jemná a príjemná. Nemusíte sa teda obávať, že by voňalo bo ozajstnom kozom mlieku, to teda nie :)
Rozotiera sa veľmi ľahko, vstrebáva sa okamžite a zanecháva pokožku krásne jemnú a hydratovanú po celý deň.


Ja som produkt používala na oholené nohy, keďže to je asi moja najsuchšia oblasť na tele a musím povedať, že ma veľmi milo prekvapil. Nohy som mala hladké, krásne a jemne sa lesknúce po celý deň. Keď som ho naniesla priamo na čerstvo oholené nohy, pokožka ma vôbec neštípala a čo veľmi oceňujem, že bola krásne ukľudnená, a to je čo povedať, pretože po holení moje nohy vždy vyzerajú ako po nájazde červených mravcov. 

Celkové hodnotenie:
Keď mi poštou dorazil balíček, ktorý obsahoval telové mlieko, veľmi som sa potešila, a to aj preto, že asi mesiac dozadu som po ňom poškuľovala v obchode :D No nakoniec som bola veľmi spokojná aj s jeho účinkami. Mám informáciu z prvej ruky, že tieto produkty z kozieho mlieka sú dobré aj pre ľudí s kožnými problémami (známeho dcéra trpí psoriázou a sprchové mydlo jej veľmi pomohlo), takže sa určite oplatí ich vyskúšať. Myslím si, že jeho účinky by v kombinácii so sprchovým gélom mohli byť ešte lepšie a určite je to ideálny telový produkt hlavne na suchšie obdobie, čo je u mňa hlavne v zime. Avšak ani v lete nemusí jeho používanie byť úplne na škodu. Hlavne po opaľovaní, kedy pokožka stráca pružnosť, je dehydratovaná a podráždená. Páči sa mi balenie, ktoré pôsobí veľmi nadčasovo a moderne, plus praktická pumpička, ktorá je veľmi šikovným pomocníkom. Cena taktiež nie je zlá, priamo úmerná veľkosti balenia. Takže z mojej strany bola veľká spokojnosť a chcem sa týmto veľmi poďakovať spoločnosti Ziaja za poskytnutie produktu k testovaniu.

Produkty radu z kozieho mlieka môžete nájsť napríklad v Tescu, Hypernove, Kauflande, 101 drogériach, ale aj na internete.

Poznáte značku Ziaja? Aké sú vaše skúsenosti a ktoré produkty máte najradšej?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára