sobota 12. júla 2014

|Beach Essentials|

Prajem vám krásnu sobotu zlatíčka,
tak sme sa konečne vrátili domkov, hoci sa mi moc nechcelo, pretože Praha je úžasné mesto plné možností. No inak to nešlo a tak ma dnes čaká kopec prania a upratovania. Dnešný postík bude taký light, aby som vás nenudila samou dovolenkou a bude trochu kratší, skôr venovaný veciam, ktoré sú pre mňa nevyhnutné, ak sa chystám k vode alebo na pláž. Možno si niektoré z vás pamätajú post z minulého roka, ktorý mal názov What´s in my beach bag a ktorý môžete nájsť TU. Bol o niečo podrobnejší a ani tento rok to v podstate nebolo o ničom inom, no chcela by som to trochu vynoviť, možno aj pre tie z vás, ktoré starší post nevideli.


Leto a pláž si určite neviem predstaviť bez týchto hlavných vecí:

  • plavky (najlepšie dvojdielne, trochu sexy, s odopinateľným ramienkom pre lepšie opálenie)
  • uterák (myslím, že netreba odôvodňovať)
  • opaľovací krém alebo olej (najradšej mám Garnier, ktorý používam na začiatku s faktorom 30, neskôr prechádzam na slabší, tento rok som si veľmi obľúbila aj Hawaiian olej)
  • balzam na pery (nevyhnutný, pretože mám pery vždy popraskané od slnka a vody)
  • krém na ruky (mám vždy pocit, že mám ruky suché, v krajnom prípade použijem aj opaľovák)
  • niečo dobré na čítanie (po radovánkach vo vode sa treba usušiť a málo kedy viem vydržať ležať len tak)

Okrem týchto vecí sa vždy snažím nezabúdať na vodu, aby som dopĺňala pitný režim, hygienické vreckovky a astmatický sprej a samozrejme slnečné okuliare.
Ak chodím šnorchlovať, tak nesmiem zabudnúť na okuliare, šnorchel a topánky do vody.


A čo vy? Máte veci, bez ktorých sa na pláži nezaobídete
PS: Ak ste sa tešili na dovolenkové foto, nezúfajte, čoskoro pribudnú na blogu ďalšie ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára