streda 30. júla 2014

|July Favorites|

Ďalší mesiac za nami a polka leta v čude. August mám na jednej strane rada, pretože oslavujem meniny, no zároveň ho neznášam lebo viem, že ne jeho konci ma čaká kopec povinností. No nebudeme si kaziť radosť z prítomnosti a dáme si  už pravidelný post o obľúbencoch za tento mesiac, čo vy na to? Niektoré mesiace je pre mňa ťažšie nájsť produkty, ktoré by som neospevovala stále dookola, no myslím, že tentoraz to bude zväčša o novších objavoch, ktoré ma príjemne prekvapili.
Pokojne sa usaďte, dajte si šálku kávy a vychutnajte si krásny deň ;)



Telové mliečka idú teraz u mňa na dračku a momentálne najpoužívanejším sa u mňa stal Ziaja s kozím mliekom. Tá jeho pumpička je úžasná. Neznášam krémy pod nechtami a toto môj problém veľmi uľahčuje :)


Ziaja, Ziaja, stále ma niečim prekvapíš :D Tak sviežu a krásnu vôňu som už dlho nezažila a čím dlhšie ju používam, tým viac som od nej závislá, takže ďakujem Vám Peti, že som mohla vyskúšať túto úžasnú krémovú eleganciu ;)


Recenziu na tento produktík uvidíte už čoskoro. Nebola to síce láska na prvé ovoňanie, no náš vzťah sa postupne rozvinul a teraz sme najlepší kamaráti.


Nasledujúce dva produktíky sú taký Sneek Peek (rýchly náhľad) do toho, čo som si kúpila v Prahe a stihla vyskúšať a obľúbiť, preto som ich vynechať nemohla. Značka MAC mi v mojej blogerskej hlave robila šarapatu už dlhšie a konečne som uspokojila svoju zvedavosť. Úspešne? Ako inak :)


No a NYX lipbutter, toľkými blo/vlogerkami ospevovaný, že keď som ho zbadala, musela som vedieť, kvôli čomu toľko rozruchu. Je to jeden z najlepších leskov s akými som sa za poslednú dobu stretla.


Clinique Cheek Pop/Blush Pop je môj prvý produkt od tejto značky a musím povedať, že som si vybrala dobre. Svieža koralová farba je presne to pravé orechové pre mňa.


Určite nebude prekvapením, že som do tejto kategórie zaradila aj Naked3 paletku od Urban Decay. Veľa som od nej očakávala a nesklamala, takže jej účasť v tohto mesačných favorites je zaslúžená.


Ani tento mesiac nesmieme vynechať nechty. Najviac som si obľúbila a nosila tieto dva nové lásky od Rimmel Salon Pro, ktoré sú stelesnením leta, slnka a dobrej nálady.


Okrem kozmetických veci by som sem chcela dnes zaradiť aj dvoch nekozmetických obľúbencov. Prvým je kniha The Fault In Our Stars od Johna Greena. Dovolenka so sebou priniesla kopec prekvapení a nových zážitkov. Jedným z nich bolo aj čítanie tejto úžasnej knihy v angličtine. Bola to totiž moja prvá kniha, ktorú som v tomto jazyku čítala a to, že som jej porozumela ma super mega potešilo. Jej prečítanie mi dodalo odvahu k tomu, aby som začala viac čítať v angličtine a konečne sa toho nebála.


Druhou obľúbenou  a zároveň poslednou vecou sa pre mňa stala táto šperkovnica, ktorú mi môj drahý kúpil v Egypte. Je drevená, vykladaná perleťou a vnútri vystlaná zamatom. Vyzerá veľmi štýlovo a nadčasovo a páči sa mi, že nie je gýčová.

Čo vás zaujalo najviac?
Prajem vám krásny dník :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára