pondelok 28. júla 2014

|Meet my new friend|

Ahojte zlatíčka,
tak aký ste mali víkendík?
V dnešnom poste sa konečne dostávam k tomu najväčšiemu zážitku z dovolenky a to stretnutiu s korytnačkou. Po tomto blízkom stretnutí som túžila už veľmi dlho a konečne sa mi môj sen splnil. Milujem všetky zvieratá a kontakt s týmto tvorom bol asi ten najúžasnejší aký som vo svojom živote zažila. Jej rozmery ma úplne ohromili, no aj napriek tomu som sa vôbec nebála a čo ma prekvapilo najviac, bol jej pokoj a to, aká je zjavne na ľudí zvyknutá. Najprv by sme ju ani nezbadali, pretože bola dosť hlboko a splývala s morom úplne dokonale. Vďaka fotoaparátu sme zistili, že sa nachádzala v hĺbke asi 7,5 metra. Práve obedovala, no zjavne ani naša spoločnosť ju pri tejto činnosti nemohla vyrušiť. Keď sa k nej môj drahý potopil a fotil si ju, s letmým záujmom k nemu zdvihla hlavu, no vzápätí pokračovala ďalej v kŕmení. Keď sa neskôr vyšla nadýchnuť na hladinu, plávali sme s ňou dobrých 5 minú a po celý čas sa jej dotýkali a ochkali, akoby to bol ten najúžasnejší tvor na svete, čo teda aj bol. Ak by som ňou nebola celý čas taká zaujatá, určite by som sa aj rozplakala. Možno je to smiešne, ale pre mňa to fakt veľa znamenalo, stretnúť takého divokého obrovského tvora v jeho prirodzenom prostredí a môcť si na pár chvíľ užiť jeho spoločnosť takto z blízka.
Určite si pozrite aj videjká, ktoré stoja rozhodne za to ;)











Prajem vám krásny nový týždeň ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára