streda 13. augusta 2014

|Clinique Cheek Pop Blush Pop|

Zdravím vás zlatíčka,
ako sa mi máte? Prázdninujete/dovolenkujete, či skôr pracujete? Ja sedím v práci už od pol siedmej a rozmýšľam, čím by som vás mohla dnes potešiť. A tak som sa pri prezeraní toho, čo už mám nafotené rozhodla, že si nakoniec dáme jednu recenziu, čo poviete? Keď som začiatkom roka prvý krát zbadala na internete nové lícenky od Clinique, moje srdiečko zaplesalo a hneď som už aj zisťovala, čo a ako. No moje nadšenie opadlo okamžite po zistení, že u nás ich nemajú a tak som sa zmierila s tým, že je to ďalší z nedosiahnuteľných produktov na mojom wishliste. No ako už iste viete, kamarátkina spolužiačka prišla na prázdniny z Ameriky na Slovensko a tak sa sen stal skutočnosťou. Či ma produkt ohúril alebo nie sa dočítate, ak budete čítať ďalej ;)
BTW, fotky som robila ešte na dovolenke a musela som trochu improvizovať, tak snáď sa vám budú aj tak páčiť. 


Úplne na začiatok určite každého upúta obal, ktorý je priesvitný a pod ktorým sa krásne vyníma lícenka v tvare margarétky. Je to hrozne milé, i keď sa to časom zničí, čo ma trochu mrzí, pretože sa tak stráca jej čaro.
Obsah produktu je taký priemer, 3.5 g, i keď za tú cenu by jej mohlo byť viac.


Zo štyroch dostupných odtieňov som si vybrala 02 peach pop, čo je krásna koralovo broskyňová farba. Keďže mi takéto farbička trochu v mojej zbierke chýbala, bolo rozhodnuté.


Konzistencia lícenky je klasická pudrová, no čo sa mi na nej hrozne páči je, že nepráši a nenaberá sa jej na štetec príliš veľa. Farba je fakt svieža, vhodná ako na jar, tak aj na leto. V okamihu tak dodá akejkoľvek nevýraznej pleti tú nádhernú farbu, akoby ste sa uštípli do líčok, ktoré potom pôsobia zdravo a žiarivo.


Lícenka je bez zápachu, takže komu vadia parfumované produkty, nemusí sa obávať, pretože je 100% neparfumovaná. Keďže značka Clinique bola vlastne založená spoločnosťou Estée Lauder ako jedna z prvých koznetických značiek, ktoré sú vhodné pre alergikov, je jasné, že aj tento produktík bude testovaný na alergie.


A takto nejako vyzerá lícenka v akcii. Ako som už spomínala, nie je veľmi výrazná, no dá sa s ňou pracovať a dosiahnúť aj omnoho výraznejší finiš, no ja to len nerada preháňam.




Celkové hodnotenie:
V konečnom dôsledku hodnotím tento produkt veľmi pozitívne. Je to asi jedna z najlepších líceniek, s akými som sa stretla a podľa mňa by mohla mať celkom úspech, ak by bola dostupná v našich končinách. Momentálne som asi 2 mesiace nepoužila žiadnu inú značku, takže asi na nej niečo bude. Svoju lícenku mám z Ameriky zo Sephory, no ak by ste si ju predsa len chceli zakúpiť (dievčatá zo Slovenska), je to možné na stránke anglickej drogérie boots TU (bohužiaľ si priplatíte za poštovné zhruba 10€).

Tak ako sa vám tento Cheek pop blush pop pozdáva? Máte nejaké skúsenosti so značkou Clinique?
Teším sa na vaše milé komentáre!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára