streda 6. augusta 2014

|Prague Part I.|

Krásne ránko vám želám,
ako už iste viete, pôvodne dvojtýždňovú dovolenku sme si predĺžili ešte o týždeň, ktorý sme strávili v Prahe. Jednu noc sme spali u známych, ktorých sme spoznali v Egypte a ktorých týmto zdravím :* a zvyšok sme strávili u priateľovho brata. Počasie nebolo bohvie aké a skoro každý deň nám pršalo, takže na fotenie nebola ani nejako nálada, no keďže sme hlavne behali po obchodoch a vracali sme sa až neskoro večer, ani nebol veľmi čas. No čo to sme si zvečnili a dnes vám predstavím prvú sériu fotiek.



Cesta Elefantom za našimi známymi do Prahy. Hneď vo vlaku sme sa zoznámili so skupinkou Američanov, ktorý boli hrozne milí a v tom ma Praha strašne fascinuje, že človek nikdy nevie, kedy spozná niekoho zaujímavého.






Veľmi nápomocná vecička, ak sa v cestovaní metrom nevyznáte.


No a to už sme v obchodnom dome, kde ma zaujala táto exhibícia pisoárov :D Áno, počujete dobre. Priamo na chodbe boli vystavené tie najčudnejšie a najnápaditejšie pisoáre, aké som kedy videla (nie žeby som ich videla veľa :D).


Úplne najviac ma zaujal tento v tvare motora lietadla, ale aj pisoár plný zubov, pri ktorom si zapózoval môj drahý, ale tú foto vám nemôžem ukázať :D


Tak čo chlapi, vyskúšali by ste ich?


Tento mi skôr pripomínal automat na parkovanie alebo smetný kôš. Hm, čo už, kreativite sa medze nekladú.


A tu už sme na čiernom moste. Na prvý pohľad nič špeciálne, len sídlisko a konečná metra a autobusov, no zaujali ma tieto prekrásne grafity.



Detské ihrisko :).
Už v piatok sa môžete tešiť na jeden veľmi rýchly receptík a v pondelok postnem ďalšie foto z Prahy ;)
Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára