piatok 15. augusta 2014

|TAG: Liebster Award|

Ahojte zlatíčka,
tak na dnešok som mala pôvodne naplánovaný iný postík, ale keďže som bola Terkou (ktorej týmto veľmi pekne ďakujem) navrhnutá asi pred týždňom na tento Tag, nedalo mi to proste neurobiť ho. Blogerky si proste musia pomáhať, pretože bez čitateľov by naša "práca" nemala zmysel. Takže, o čo pôjde? Magickou číslicou bude v tomto poste 11tka, ale nebojte sa, nebude sa jednať o futbal :D

TAG má niekoľko základných pravidiel:
1. poďakovať blogerke, ktorá ťa nominovala
2. uviesť 11 faktov o sebe
3. odpovedať na 11 otázok od blogerky, ktorá ťa nominovala
4. nominovať ďalších 11 blogeriek/blogerov, ktorý majú menej ako 200 čitateľov, aby zodpovedali tvoje vopred stanovené otázky

Fakty o mne:
1. Neznášam surové paradajky. Mama sa do mňa v detstve snažila dostať zeleninu a musela som nad ňou niekedy sedieť dovtedy, dokiaľ som ju nezjedla. Tým sa mi úplne sprotivili paradajky, z ktorých mi je doteraz na vracanie.
2. Milujem kávu. Každé ráno sa teším, až si urobím šálku tejto úžasnej teplej tmavej tekutiny a konečne obžijem :D
3. Bojím sa hmyzu a hlavne pavúkov, ktoré ma dokážu vydesiť k smrti, hoci sú aj úplne malé. Desí ma proste predstava, že má niečo viac ako 4 nohy.
4. Neznášam veľké davy a chytá ma pocit úzkosti na miestach, kde je veľa ľudí a všetci sa na mňa dívajú.
5. Z duše nenávidím ľudskú závisť a to, keď dospelý ľudia, ktorý by mali mať rozum podkopávajú druhým nohy.
6. Čokoláda je moja závislosť, ktorej by som sa nevzdala, ani keby som na ňu bola alergícká.
7. V detstve sa mi decká v škole vysmievali, že som strašne chudá, čo som v tej dobe aj bola. No, nejako to asi vo mne ostalo zakorenené a asi aj preto sa teraz do športu moc nehrniem a strážim si každé nadobudnuté kilo.
8. Je strašne veľa vecí, ktoré by som chcela v živote robiť a vyskúšať, no neviem sa k tomu odhodlať. Z časti za to môže strach, no zväčša ide u mňa skôr o lenivosť.
9. Naznášam varenie a naopak milujem jedenie. Jedlo si strašne rada vychutnávam a užívam si ho, bohužiaľ pri varení tieto pocity nepociťujem. No ak musím, od hladu neumriem.
10. Niekedy mávam pocit, že nič z toho, čo robím, nie je dosť dobré a čím viac sa snažím niečo spraviť dobre, tým väčší kreatívny blok sa v mojej hlave odohráva.
11. K písaniu blogu ma donútila moja láska, ktorá do mňa hučala asi 2 roky, aby som si ho založila a nakoniec sa z toho stal môj veľký koníček

Otázky od Terky:

1. Pamätáš si svojho prvého odberateľa?
Bude to od mňa asi sprosté, ale nie. Z takých prvých ľudí, ktorý sa úprimne začali o môj blog zaujímať a často sme si písali, si pamätám Danku, no prvého odberateľa nie. Je veľmi pravdepodobné, že šlo o niekoho z mojich blízkych, ktorých som "donútila", aby blog začali pozerať :D

2. Narazila si na niekoho, kto ti zmenil život?
Môj partner. Klišé, ja viem, ale je to tak. Vďačím mu za veľa vecí, ktoré pre mňa urobil a naučil ma, vždy pri mne stál a keď som to potrebovala otvoril mi oči. Takže veľká vďaka miláčik a ľúbim ťa za to.

3. Si so sebou spokojná?
Fyzicky, či psychicky? Ani s jedným nie. Môj vzhľad bol vždy tak trochu citlivá téma. Vadí mi veľa vecí, ktoré by som chcela zmeniť, no asi by som ich aj tak nemenila, pretože by som to už nebola ja. Čo sa mojej osobnosti týka, niekedy mám pocit, že by som možno mohla byť lepší človek.

4. Čo robíš najradšej, keď si sama?
Najradšej leňoším. Pustím si filmík alebo seriál a popritom si napríklad lakujem nechty.

5. Aký kozmetický produkt ťa v poslednej dobe sklamal a naopak príjemne prekvapil?
Úplne najviac ma sklamal deodorant Nivea v spreji, ktorý som si vzala na dovolenku, že teda vyskúšam niečo nové, no totálne ma zradil. Potila som sa po ňom snáď ešte viac a smrdela som ako prasa :D Naopak príjemne ma prekvapil antiperspirant Ziaja, od ktorého som veľa neočakávala.

6. Čo by si chcela vo svete zmeniť, ak by si mala takú možnosť?
Svetový mier a vyliečiť nevyliečiteľné :D To by bola pekná predstava, ale úplne nereálna.

7. Akú hudbu počúvaš? 
Vypočujem si čokoľvek. Pred pár rokmi som bola zarytá rockerka a aj vďaka tomu sme sa priateľom dali dokopy. No dnes už počúvam takmer všetko. Raz za čas prispievam hudobnými príspevkami, v ktorých môžete vidieť, čo ma aktuálne baví.

8. Čo je pre teba najdôležitejšie u druhého človeka?
Aby sa nepretvaroval, pretože z pretvárky je mi zle. Ak si to u mňa niekto raz pokašle, už navždy si na neho budem dávať sakra veľký pozor a držať si odstup.

9. Kam by si sa rada pozrela (zahraničie aj rodná krajina)?
Z exotiky by som rada videla Hawaii a kultúrne ma lákajú severnejšie krajiny, ako Holandsko, Dánsko, Fínsko, Švédsko a podobne. Na Slovensku som ešte nebola napríklad v Bojniciach, čo by mohlo byť celkom fajn.

10. Si spokojná so svojim životom?
Bola som, resp. ešte stále som, no prichádzam do bodu, kedy neviem, čo so mnou bude, takže už dlho tá spokojnosť asi nepotrvá. Hoci mi ostáva ešte rok, už teraz sa obávam toho, čo budem v živote robiť.

11. Na akú vec z detstva najradšej spomínaš?
Ak máš na mysli vec, ako predmet, tak asi nič konkrétne mi z tohto obdobia nechýba. No možno z jedla by to bola limonáda Limo, na ktorú spomínam pomerne často.

Moje otázky pre nominovaných:
1. Čo ťa v živote najviac desí a prečo?
2. Máš nejaký obľúbený film?
3. Aká je tvoja najlepšia vlastnosť?
4. Povedzme, že reinkarnácia je reálna, aké zviera by si chcela byť v ďalšom živote?
5. Aké kvety máš rada?
6. Čo by si nebola ochotná zjesť za žiadnych okolností?
7. Akú vlastnosť si u ľudí ceníš najviac?
8. Aký je tvoj najväčší zážitok?
9. Ak by si si mala vybrať akékoľvek povolanie na svete, bez ohľadu na to, či to vieš robiť a máš na to schopnosti, čo by to bolo?
10. Aké je tvoje šťastné číslo?
11. Aký kozmetický produkt je pre teba úplne posvätný a nedáš naň dopustiť?

Na tento Tag nominujem:
http://www.danielakurkystyle.com/
http://www.evaheartslife.com/
http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/
http://beautymissfits.blogspot.sk/
http://coffeewithmilkandtwosugars.blogspot.sk/
http://cosmeticsbyerka.blogspot.sk/
http://daybydaybyivana.blogspot.sk/
http://fashionturnscool.blogspot.sk/
http://ariannegoldphoenix.blogspot.sk/
http://just-followyourdreams.blogspot.sk/
http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/

Baby, ktoré som nominovala, poprosím, aby mi hodili link na svoj TAG do hociktorého článku ;) Podotýkam, že Tag nie je povinný ani nič podobné, ak ho robiť nechcete, nemusíte, je to len a len na vás.

Dúfam, že sa vám TAG páčil, ak teda máte radi takýto typ príspevkov, ak nie, mrzí ma to, no už o pár dní sa môžete tešiť na príspevok o nákupoch z Prahy ;)
Prajem vám krásny dník



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára