streda 27. augusta 2014

|What´s new in my little beauty world #7|

Krásne dobré ránko zlatíčka,
ako sa mi máte? Tešíte sa už na víkend, ktorý je pomaly za dverami? Ja strašne, keďže nás čakajú nás fantastické štyri dni voľna. No ešte predtým mám nejaké povinnosti, ako napríklad posledné skúšanie študentov, ktorý prídu na opravný termín. Tak držte palce :D
Dnes som mala pre vás prichystaný úplne iný postík, ale eeeee, život je zmena a niekedy je dobré zmeniť názor a upustiť od naplánovaného. Viete na čo som minule prišla? Že prázdninovo - dovolenkové obdobie spôsobilo zanedbanie príspevkov typu, čo je u mňa nové z kozmetiky a preto vám dnes v skratke ukážem, čo momentálne u mňa prechádza testovacou fázou.
Tak poďme na to ;)


Ešte by som chcela podotknúť, že niektoré vecičky už mám doma nejakú tú dobu, iné sú ešte čerstvo horúce a určite budú aj samostatné recenzie, takže je sa na čo tešiť.


1. Vichy Eau Thermale (termálna voda) - o týchto termálnych vodách počuť v poslednej dobe snáď všade a dlho som si myslela, aká je to somarina a čistý rozmar, až dokiaľ mi na dovolenke kamoška nepožičala svoju od inej značky a hneď som sa zamilovala. V mojej obľúbenej lekárni mali nedávno zľavu a tak som tento produkt kúpila za polovičnú cenu. Super vecička na osvieženie a upokojenie pokožky.
2. Clarins Instant Light Natural Lip Perfector (tekutý balzam na pery) - priznám sa, tento produkt ma zaujal balením. Je strašne jednoduché a úplne dokonale :D Som strašná ja viem, ale počula som o týchto balzamoch aj veľa pozitívneho a ako Lipbalm Addict som opäť neodolala. Niekto vraví, že bude v augustových obľúbencoch? Žeby? :)
3. Ducray Sensinol (šampón proti svrbeniu) - nedávno som bola u novej dermatologičky a tá mi poradila tento šampón, s ktorým vraj má veľa dobrých skúseností, tak mu chcem dať šancu. Uvidím ako dopadne, no na jeho testovanie sa už veľmi teším. Toto je zo všetkých vecí asi tá najpotrebnejšia a najdôležitejšia a najmenej rozmarná, takže držte palce, aby to dopadlo dobre.
4. L´Oréal Paris Elnett Satin (lak na vlasy) - viete, že tieto produkty nepoužívam, ale raz za čas človek potrebuje len na také rýchle zafixovanie aj niečo iné ako sponku. Kupovala som ho v Maďarsku a hoci ide o mini balenie, vydrží mi veky. Jediné, čo mi na ňom trochu vadí, je jeho reto babičkovská vôňa. Evokuje mi 40 -50 roky (hoci som ich nikdy nezažila :D ale tak nejako si ich predstavím).
5. L´Oréal Paris Volume Million Lashes Excess Noir (maskara) - jednu som už mala a neviem si ju doteraz vynachváliť. Rozdiel s predchádzajúcou je, že táto by mala byť extra čierna čo som nejako zvlášť nepostrehla, ale aj tak je to výborná maskara.
6. Clinique Chubby Stick Cheek Colour Balm (krémová lícenka) - horúca novinka na trhu, hoci nie som fanúšik všetkých tých chubby stickov, toto ma fakt zaujalo aj preto, že lícenky zbožňujem a po predchádzajúcej rade som nejako konvertovala na túto značku. S jej recenziou si však ešte trochu počkám, pretože mám ešte jednu lícenku, ktorú chcem zrecenzovať skôr, ale aj tak mi nedalo ju nespomenúť.
7. NUXE Huile Prodigieuse (suchý multifunkčný olej) - každý o ňom hovorí, v časopisoch sa o ňom píše, no stále som nevedela, o čo ide a ako vonia. Na magister.sk túto značku predávajú a keď som kupovala pleťovú vodu, dostala som mini balenie zadarmo. Super nie?
8. NUXE Aroma - Perfection (hĺbkovo čistiaca pleťová voda) - čo k tomu dodať. Pleťovku mi trebalo a chcela som skúsiť konečne niečo nové, čo tu doteraz nebolo. Je určená na zmiešanú a mastnú pleť.
9. Rimmel Scandaleyes (tekuté očné tiene) - na mojom wishliste svietila táto položka už dlho, no vždy som ju nejako odkladala, možno aj preto, že neboli najlacnejšie a bála som sa, že nebudú dobré. No práve teraz v dmku prebieha akcia, kedy ich majú za 2.50€, teda za polovicu a tak som si vzala hneď dve. Prezradím len toľko, že odkedy ich mám, nepoužívam nič iné (teda ak nerátam Naked3 s ktorou ich kombinujem navzájom).
10. Rimmel Salon Pro Lycra (lak na nechty) - Ultra Violet sa nazýva odtieň ďalšieho môjho prírastku do zbierky. Ja viem, už to začína byť neznesiteľné :D
11. Balea Dusch Peeling (sprchový peeling) - madarinkový sprcháč s peelingovými čiastočkami som si doniesla ešte z Prahy, zabudla som naň, no a teraz som sa pustila do jeho testovania. Videla som, že sa objavil už aj u nás, tak ak máte radi peelingy za rozumnú cenu, neváhajte.

Uff tak to by bolo všetko. Písanie tohto postu mi trvalo asi tak dlho ako vypočutie si celého nového albumu Lany Del Rey, až som sa úplne mozgovo vyčerpala, tak dúfam, že som vás neunudila :D
Ktorý z produktov by ste privítali zrecenzovaný medzi prvými?
Otázočka: Páči sa vám v takomto type postov viac, ak dám len jednu foto a potom veci obkecám, alebo máte radšej podrobnejšie fotky zo všetkých výrobkov?
Teším sa na vaše názory a komentáre
Prajem vám krásni dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára