pondelok 22. septembra 2014

|What´s new in my little beauty world #9|

Prajem krásne ránko zlatíčka,
dúfam, že ste mali prekrásny víkend. Ja som momentálne ako vymletá a vôbec neviem, ako začať dnešný post. Ako rozmýšľam, tak rozmýšľam nad niečim zmysluplným a v hlave stále prázdno :D Tak to asi nebudem siliť a určite mi to prepáčite. Dnes by som vám chcela ukázať nové drobnosti, ktoré u mňa v kozmetickej výbave pribudli za tento mesiac a ktoré postupne budem testovať. Okrem nich mi pribudlo aj zopár ďalších, ktoré však predstavím niekedy inokedy, aby toho nebolo už veľa. Takže poďme na to ;)


Takže prvou vecičkou je produkt, ktorý som recenzovala minulý týždeň TU a to očný krém Ziaja s kozím mliečkom. Kupovala som ho bez toho, aby som vedela aký bude, no pri jeho cene by ma nemrzelo, ani keby nebol dobrý (čo však je, takže sa fakt oplatí ho vyskúšať).


Už dlhšiu dobu som rozmýšľala nad kúpou balzamu na pery Nuxe, ktorý je v blogerskom svete dosť ospevovaný, no a konečne som sa odhodlala a urobila som dobre. Značka Nuxe oslavuje 20 rokov a pri tejto príležitosti prišli s limitovanou edíciou obalov týchto balzamov. Vybrať si môžete zo zeleného alebo ružového balenia, takže nie je prekvapením, aký som si zvolila :D


Minulý týždeň boli dni Marianne, preto som sa rozhodla využiť zľavový kupón do Marionnaudu. Voľba bola jasná - Clinique Anti-blemish solution make up po vyskúšaný vo vzorke ma presvedčil o kúpe celého balenia.


Pri kúpe dvoch produktov, pričom jeden bol z rady starostlivosti o pleť ste dostali kozmetickú taštičku so vzorkami (ktorú vám ukážem inokedy) a tak som si vybrala tekuté čistiace mydlo na denné používanie pre mastnú pleť.


Ružovú vodu som kupovala v dmku a chcela som ju vyskúšať na fixáciu make upu, čo je trik, ktorý som odpozorovala od viacerých make up artistov.


Viete ako zbožňujem telové mliečka od Victoria´s secret. Telový sprej som ešte neskúšala a rozhodla som sa pre tento, ale asi nie dobre. Nie je zlý, vonia pekne, len slabo, čo ma trochu mrzí a mohla som si vybrať asi niečo ovocnejšie. 


Už dlho som neskúšala žiadne nové krémy na ruky a keďže som nedávno jeden minula, rozhodla som sa ho nahradiť hneď dvoma :D Kokosový je z Marks&Spencer a musím povedať, že viac si tam krém asi nekúpim. Je hrozný. Vonia krásne, ale to je tak všetko. Po jeho vstrebaní mám na rukách ešte horší pocit, ako pred krémovaním. Zato druhý od Institut Karité, ktorý som kupovala v Profimede je pohádka. Donedávna som nemala rada ružové vône, no tento ma presvedčil a konvertovala som :D


No a ako poslednú vec som si nechala jednu "chuťovku". V úvodzovkách píšem preto, že je to asi najhorší lak, aký som za poslednú dobu vyskúšala. Ide o značku Marionnaud a dostala som ho zadarmo k nákupu na dni Marianne. Farba je prekrásna vínovo červená, ktorá mi v mojej kolekcii chýbala a tak som sa jej potešila. Okrem toho aj štetec je perfektne široký, konzistencia laku skvelá, no potom prichádzajú problémy. Na nechtoch robí divné veci a kde nerobí, tak vyzerá síce pekne, no nie a nie zaschnúť. Po hodine som musela nechty na nohách odlakovať, pretože som nie len zošúchala väčšinu nechtov, ale aj zašpinila celý koberec :( Fakt najhorší produkt, aký som za posledné mesiace vyskúšala. 


Máte skúsenosti s niektorým z produktov?
Ktorá recenzia by vás zaujala najviac?
Prajem krásny týždeň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára