streda 15. októbra 2014

|Home Decor New In|

Krásnu stredu vám želám,
dnešným príspevkom by som zakončila nákupy z Prahy, ktoré vám ukazujem už od leta :D Viete, že každý mesiac postujem New in príspevky a preto som to nechcela dávať všetko naraz, takže sa to trochu natiahlo. Hoci som už aj zabudla, že som v nejakej Prahe bola, chcela by som vám ešte teda ukázať nejaké doplnky a drobnôstky do domácnosti, ktoré som si odtiaľ doniesla a robia mi veľkú radosť. A môžno si práve chcete zaobstarať niečo nové na skrášlenie domova/izbietky a neviete čo by to malo byť, tak vás aspoň trocha inšpirujem.

tea dose rituals

Takže v prvom rade mám najväčšiu radosť z tejto krásne ružičkovej dózy na čaj. Nikdy som veľmi nebola na tieto vzory, no keď som ju zbadala, bolo to jasné. Po príchode domov som však zistila, že do nej nejako nemám čo dať a tak som z nej urobila stojan na kozmetické štetce, ktoré nikdy nevyzerali lepšie a okamžite mi dózička rozžiarila izbu.

motýľová dekorácia

Ďalšou vecičkou sú tieto rozkošné lepiace vážky na stenu, ktoré majú zrkadlový vzhľad. Ešte som ich síce nemala kam dať, no verím, že raz im miesto nájdem a boli super lacné. Okrem toho sa nestratia, ani nezhnijú ak ich nejaký ten rôčik nepoužijem, no nie?!

ikea štítky

Ikea ma veľmi prekvapila výberom všakovakých papiernických pomôcok ako sú tieto menovky na darčeky. Zbožňujem vintage obrázky a tieto sú perfektné. Okrem toho som si vzala aj jedny vianočné...

ikea miska

....a čo poviete na túto nádhernú misku a lá 50te roky? Rozkošná, že? Jej používanie je ešte v štádiu rozhodovania. Hodí sa aj na zmrzlinu, no vedela by som si v nej predstaviť aj nejaké tie šperky....

ikea zápisník

...no majviac som sa v Ikei potešila týmto notesom, ktoré akoby kričali moje meno. Je to presne môj štýl a ľutujem, že som si nezobrala aj iné motívy. Ale možnosť ešte bude :D

starbucks

sturbacks šálka

Úplne najviac som chcela konečne šálku zo Starbucksu a hľadala som niečo čisté, jednoduchá a voilá, presne ako na mieru. Dokonalá. Používam ju najradšej a káva, či čaj v nej vychladnú neuveriteľne rýchlo.

ikea candles

Ikea má super sviečky. Nie len veľký výber, ale aj ceny. Okrem toho celkom pekne voňajú aj po zapálení a tento rok som vychytala aj vzorované kahance, ktoré budú perfektné na odkladanie kozmetiky.

ikea pillow

Som maniak na vankúše a na našej posteli už snáď ani nie je miesto na ďalšie, ale tento bol taký krásny a stál len okolo 30 korún (Ikea). No mohla som ho tam nechať? :D

thai lemongrass

Asi najspontánnejšia dekoračná kúpa, ktorá by ma v živote ani za svet nenapadla. Boli sme u známych a niečo im na chodbe neskutočne krásne voňalo, no a kamoška mi vysvetlila, že je to tento vonný difúzer a že sa dá kúpiť v Paládiu. Fakt nič lepšie som nikdy nevoňala. Pripomína mi orientálnu dovolenku, veď asi aj preto sa volá Thai Lemnongrass.

Tak čo poviete na nákupy?
Inšpirovala som vás niečim?
Čo vás zaujalo najviac?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára