pondelok 20. októbra 2014

|Rimmel Salon Pro Ultra Violet|

Prajem vám krásny pondelok,
dúfam, že ste mali príjemný víkendík a hoci sa začal ďalší pracovný týždeň, náladu vám možno aspoň trochu vylepší moja najnovšia recenzia.
Dlho to tu nebolo, však? :D Ďalšia recenzia na Rimmel Salon Pro a ďalší nádherný odtieň, ktorý som objavila. Už keď si myslíte, že so žiadnym novým neprídem, ľaľa, je to tu znova :D Problém je v tom, že som si tieto laky tak obľúbila, že som nemala potrebu kupovať iné značky, ale nebojte sa, to ma určite prejde.
Myslím si, že takáto nádherná fabička si zaslúži aspoň niekoľko pekných fotiek v zvlášť poste, hoci opisovať to isté dookola už nemá zmysel. Tak si užite aspoň vizuálne ;)

rimmel lak na nechty
Tentoraz ma oslovila táto nádherná tmavšia levanduľová s názvom Ultra Violet.

rimmel lak na nechty

rimmel lak na nechty

Pre tých, ktorý čítajú takýto post prvý krát spomeniem len toľko, že konzistencia laku je rovnako perfektná ako u ostatných odtieňov, pre mňa rovnako božský, široký štetec, rýchle zasychanie a dlhá výdrž.

rimmel lak na nechty

Ak ste na môj blog zavítali len náhodou prvý krát a tieto laky ste ešte nevideli, môžete ich kúpiť v drogériách dm, Teta, 101, či Tesco predajniach a stoja okolo 3.50€. 

rimmel nechty ultra violet

Názov odtieňa Ultra Violet mi pripomenul moju momentálne obľúbenú pieseň od Lany Del Rey Ultraviolence, tak sem hodím aj tú, nech vás poteším aj niečim iným ;)




Tak čo na neho vravíte?
Inak ďalšie recenzie na laky Salon Pro môžete nájsť TUTUTU a TU.
Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára