piatok 24. októbra 2014

|Updated Skincare Routine|

Prajem vám krásne piatkové ráno,
tak prvý týždeň v Prahe je pomaly za mnou a ja sa už teraz neviem dočkať víkendu a toho, že si to tu konečne užijem naplno. Pražský život je veľmi rušný a musím sa priznať, že ešte doteraz mám trochu problém zvyknúť si na tú masu ľudí a všetok ten zhon. Inak je to tu však veľmi vzrušujúce. Dopravne som sa tu zorientovala pomerne rýchlo a každý deň prichádzam na nové a rýchlejšie spôsoby, ako sa dopraviť z bodu A do bodu B. Je to aj v celku sranda, pretože som vždy rada cestovala, takže ma to baví.
Na dnes mám pre vás pripravené pokračovanie k poslednému postu respektíve to krásne ne neho naväzuje. Rada by som vám teda ukázala moju momentálnu rutinu v starostlivosti o pleť. Pôjde o ukážku a rýchle zrecenzovanie produktov, ktoré v súčasnej dobe rada používam a zhodnotenie, či pri týchto výrobkoch ostanem alebo ich nejako obmením a prečo. Takže ak máte radi pleťovú kozmetiku, určite čítajte ďalej ;)

Okrem micelárky Ziaja, ktorú som recenzovala z času na čas používam aj Biodermu Sensibio, ktorá má stále miesto nie len na mojej poličke, ale aj v srdci :D Je to taká moja stálica a nedám na ňu dopustiť. Pleť sa s ňou odličuje a čistí úplne ideálne, nijako ju nezaťažuje a používam ju fakt rada. Je určená na citlivú pleť a hoci citlivú pleť nezvyknem mať, vyhovuje mi, pretože je fakt šetrná. Jedinou nevýhodou môže byť jej cena, no oplatí sa ju kupovať v akcii 1+1 zadarmo.


Už nejakú dobu som zháňala niečo dobré na každodenné čistenie pleti, no vyberala som veľmi opatrne, pretože viem, že pri takýchto typoch produktov sa mi pleť zvykne zhoršiť. Mám mastný typ pleti a tá sa pri prehnanom čistení mastí ešte viac, takže je potrebné dávať na to pozor. Rozhodla som sa však, že skúsim tekuté pleťové mydlo Clinique určené presne pre môj typ pleti a musím povedať, že hoci ho používam každý deň (väčšinou večer), maximálne mi (zatiaľ) vyhovuje. Nevravím však, že sa to nemusí zmeniť, no za posledný mesiac niečo je to fajn. Pleť krásne vyčistí, zanechá ju jemnú, nevysušuje (možno trochu na miestach, kde sa mi objaví pupák) a hladkú. Nevýhodou môže byť opäť cena, pretože vieme, že Clinique nie je zrovna lacná záležitosť.


Raz za čas sa večer rozmaznám a spravím si dobrú masku, ktorá moju pleť detoxikuje a vyčistí do hĺbky, no a zistila som, že veľmi mi vyhovuje Planet Spa od Avonu, ktorú asi väčšina z vás pozná, pretože je to stará dobrá klasika - bahnová maska. Pre moju pleť nie je nič lepšie (z lacnejších vecí, z drahších som však tiež skúšala Clinique a je fantastická).


Ďalšou novinkou v mojej pleťovej starostlivosti je Nuxe čistiaca pleťová voda, ktorá je určená na zmiešanú až mastnú pleť. Používam ju väčšinou ráno pre líčením, kedy si pleť očistím a po nej nanášam krém alebo len make up (podľa toho ako potrebujem práve v tej chvíli). O pleťovke ešte plánujem samostatnú recenziu.


Niekedy, keď sa mi chce (väčšinou však zabudnem) si na pleť nastriekam osviežujúcu vodu z ruže, ktorá ju krásne hydratuje, no trochu mi vadí jej zvláštny zápach, ktorý však po chvíli vyprchá, je to len ten prvý dojem.


Samozrejme nesmiem zabudnúť spomenúť ani očné krémy a nebude pre vás prekvapením, ktoré to budú. Momentálne stále používam Ziaja krém z kozieho mlieka, no rada sa vraciam aj k Welede a jej krému obsahujúcemu očianku lekársku.


Z krémov na tvár mám momentálne dva a to Bioderma Sébiu Pore Refiner, ktorý krásne sťahuje póry a na ten nedám fakt dopustiť, hoci ho nepoužívam stále, len v prípadoch, že sa mi zdajú póry práve vtedy väčšie. Druhým je Cuticura krém určený pre matnú pleť, ktorý mi z počiatku veľmi vyhovoval, no v poslednej dobe po jeho použití pozorujem nadmernejšie mastenie a tak ho používam len v prípade nutnosti. Za normálnych okolností však okamžite po vyčistení pleti aplikujem make up a tým predídem nadmernejšiemu masteniu (ako som z vyskúšania zistila).


No a na záver nemožno zabudnúť ani na pery. V letnom období sú moje pery v celkom dobrom stave, no s príchodom jesene a ochladenia začínajú praskať, no našla som na to perfektný balzam a to Nuxe Réve De Miel s grapefruitom a medom, ktorý si aplikujem vždy na noc.


A čo vaša pleťová rutina?
Zmenila sa u vás momentálne nejako?
Máte skúsenosti s niektorým zo spomenutých patlátok?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára