pondelok 3. novembra 2014

|Clinique Anti-Blemish Solution|

Prajem krásne dobré ránko zlatíčka,
tak aký ste mali víkend? Zažili ste niečo zaujímavé? Ja som sa mala úžasne. Došla ma pozrieť moja kolegynka, s ktorou sme si spravili úžasný víkendík. Čistý babinec. Spoznávali sme zákutia Prahy ako Vyšehrad, Petřín, Karlov Most, samozrejme nevynechali sme ani nejaké tie drobné nákupy a večer pri vínku. Teraz mi je len ľúto, že musím ísť opäť do práce. Tááááák strašne sa mi nechce :D
Dnes som si pre vás nachystala dosť žiadanú recenziu na momentálne môj najobľúbenejší make up.
Musím sa priznať, že nikdy som nerozmýšľala nad kúpou make upu od Clinique, pretože ma vždy lákali iné značky, no po vyskúšaní vzorky Anti-blemish solution, som sa na prvý krát doslova zamilovala a ostala som úplne prekvapená, ako mi vyhovuje.


Tento tekutý make up je veľmi ľahký, určený na mastnú pokožku so sklonom k vyrážkam a čiernym bodkám. Jeho úlohou je poskytnúť jemné krytie a redukciu začervenania. Neobsahuje žiadne oleje, ktoré by mohli narušiť rovnováhu ph pokožky a taktiež by mal do budúcna predchádzať tvorbe pupákov.


Hoci sa zdá byť malý, jeho obsah je klasických 30ml, a nachádza sa v plastovej tube, ktorá sa mi na prvý pohľad vôbec nepozdávala, no s postupom času si uvedomujem jej veľké výhody, napríklad pri skladovaní, či cestovaní, pretože je veľmi ľahká a úzka.


Make up neobsahuje žiadnu parfémovanú vôňu, skôr taký typický makeupoidný zápach, ktorý však po aplikácii nie je vôbec cítiť.


K dispozícii je niekoľko odtieňov (v USA a UK asi 17, u nás asi polovica), z ktorých som si ja vybrala 03 Fresh Neutral. Vzorka, ktorú som mala možnosť vyskúšať, bola presne v tomto odtieni, no pre porovnanie som skúsila aj 02, ktorá však bola na mňa príliš svetlá. Takže 03 mi sadla ako uliata.


Pred použitím je make up nutné poriadne pretrepať, aby sa premiešal a pracovalo sa sním dobre. Rozotieranie je možné rukami, no ja radšej používam buffer brush, pre prirodzenejší finiš a rovnomernejšie rozotretie a hoci nasáva trochu produktu, stále si myslím, že to s ním vyzerá prirodzenejšie.



Celkové hodnotenie:
Tento make up hodnotím veľmi pozitívne. Balenie je super skladné a nerozbytné. Na konci fľaštičky je malý sosáčik, ktorý dávkuje primerné množstvo produktu. Odtieň mi sadol na jednotku, rozotiera sa perfektne, nerobí šmuhy, nezalieza do vrások, sem tam zvýrazní suché miesta (ak mám miesto po vyrážke), ale vôbec to nie je strašné. Na suchú pleť by som ho teda nedoporučovala, ale je to produkt určený primárne na mastnú pokožku, takže by som potom hľadala fakt niečo iné. Jeho krytie by som označila za také stredné, no pri vrstvení je možné docieliť aj vyššiu kryciu schopnosť. Make up je fakt skvelý pre mastnú pleť, pretože vo väčšine prípadov ani nemusím používať púder a to už je pri mojej pleti obrovský úspech. Výdrž taktiež nie je najhoršia a pri aplikácii ráno o šiestej-siedmej ešte večer po ňom badám stopy.

Poznáte tento make up?
Ak vás zaujíma ako vyzerá na pleti, už v stredu sa o tom dočítate v novom príspevku.
Majte sa krásne


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára