piatok 28. novembra 2014

|November Favorites/Novembrový obľúbenci|

Dobré ráno zlatíčka,
pred nami je konečne December, čo znamená, že sa môžem pripravovať na môj najobľúbenejší sviatok v roku. V giveaway som sa vás pýtala na to, čo máte na Vianociach najradšej a väčšina z vás napísala v podstate to isté a musím povedať, že s vami úplne vo všetkom súhlasím. Aj ja sa veľmi teším, tak ako každý rok, na vianočné pečivo, štedrovečerné jedlo, príjemnú atmosféru a to, že sú ľudia na seba počas Vianoc vždy milší a viac si pomáhajú. Neteším sa na darčeky, pretože žiadne nečakám a nič mi v tomto nechýba, ale teším sa už hlavne na to, že budem so svojou rodinou, kamarátmi, malou chlpatou potvorkou a mojim drahým. Až keď ste nejaký čas od týchto ľudí odlúčený a trávite väčšinu času sami, uvedomíte si, ako vám chýbajú a vážite si ich ešte viac. Preto budú tieto Vianoce pre mňa magickejšie a cennejšie. Keďže tu nemám dobrý fotoaparát a nerada by som vám ukazovala nepekné fotky, tohto mesačný obľúbenci budú ešte z domova, no väčšinu vecí mám aj tu a stále ich s obľubou používam.


Kozmetika nesmie v žiadnych obľúbencoch chýbať, hoci sa budem trochu asi opakovať. Nedávno som vám písala o úžasnom Klorane kondicionéry v spreji, ktorý netreba oplachovať. Stačí ho jednoducho nastriekať do suchých alebo mokrých vlasov a tie potom úplne jednoducho rozčesať. Fakt super vecička, ktorá zapadla do mojej vlasovej rutiny úplne perfektne. Ďalej som si obľúbila antibakterálny gél s vôňou čučoriedky, ktorý nádherne vonia a pri prepravovaní sa v mestskej hromadke sa jeho prítomnosť hodí. No a nesmiem zabudnúť ani na parfém Just Cavalli, ktorý som veľmi dlho nepoužívala, pretože je to typicky zimná a ťažká vôňa, ktorá je na toto obdobie perfektná a ktorú odporúčam ovoňať v parfumérii. Ale pozor, je to ten typ vône, ktorý budete zbožňovať alebo nenávidieť. Našťastie patrím do tej prvej skupiny :D Veď inak by nebol v obľúbencoch, no nie?


Z pleťovky som si zamilovala novú radu Ziaja Sensitive, ktorá je fantastická, pretože je veľmi šetrná. Micelárka pleť pekne vyčistí a nočný krém ju veľmi dobre hydratuje. Krém momentálne používam v kombinácii so vzorkou Kiehl´s regeneračného levanduľového séra a vďaka tomu, že je krém bez parfemácie, vône sa nijako nebijú a je to úplne božská kombinácia.


Sladkosti. Bóóóóže ako ich milujem. Hoci v poslednej dobe sa snažím ich konzumáciu obmedzovať, aj tak bez sladkého nevydržím ani deň, no a poznáte moju posadnutosť mentolom v čokoláde. To je moja sladká obsesia, ku ktorej sa rada vraciam. Milujem After Eight čokoládky, no nejde práve o najlacnejšiu záležitosť, ale našla som výbornú náhradu za zlomok ceny. Je z Lidlu a je to takmer dokonalá napodobenina - Mint Thins. Okrem toho som si zamilovala aj rakúske mentolové tyčinky, ktoré mi moja láska kupuje v bufete v robotke, ale bohužiaľ som ich v obchode nikde nevidela. Ak viete o nejakom, dajte mi prosím vedieť. No a samozrejme sa v tieto chladnejšie mesiace nezaobídem bez čajov a horúcich nápojov a medzi moje obľúbené patrí aj horúce jabĺčko.


Knihy. Ani tentoraz som túto kategóriu nemohla vynechať. Zdá sa, že tu v Prahe číta snáď každý. Na človeka s knihou v ruke tu natrafíte dosť často, či už čítajúc na zastávke električky alebo v metre. V Košiciach som si to nikdy nevšimla v takomto rozsahu a keď som u nás v buse vytiahla knihu, tak sa všetci na mňa pozerali, akoby som spadla snáď z Marsu alebo čo, ale tu je to jedno. Tu sa každý stará sám o seba a zistila som, že bez knihy som sa tu cítila nesvoja a tak som zašla do kníhkupectva a jednu si kúpila. Veľmi sa mi páčila kniha If I Stay of Gayle Forman, ktorú nedávno sfilmovali a preto som bola zvedavá na dvojku, ktorú momentálne hltám jedna radosť a páči sa mi snáď viac ako jednička. Vrelo odporúčam pozrieť si aj film, ak ste ho ešte nevideli. Je spracovaný fakt pekne a je k nemu aj skvelý soundtrack. No a doma pri čítaní dobrej knihy mi vždy atmosféru spríjemní teplo a vôňa peknej sviečky, ako je napríklad Soft Blanket od Yankee Candle.


A čo zlepšilo náladu v tieto chladné dni vám?
Želám vám krásny víkendík


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára