streda 12. novembra 2014

|YSL Gloss Volupté|

Zdravím vás zlatíčka,
dnes určite poteším všetkých leskoidných nadšencov, pretože by som rada v rýchlosti zrecenzovala YSL lesk, ktorý mám doma už strašne dlho a nejako som jeho recenzovanie vždy odkladala. V rýchlosti preto, lebo to zas nie je produkt, o ktorom by sa dalo písať veľa a možno ste už o ňom počuli, pretože sa o ňom písalo na mnohých blogoch, ale určite stojí za spomenutie aj na tom mojom. Týmto vás však nechcem o niečom presviedčať a vnucovať vám to, takže ak vás táto značka neláka alebo je pre vás pridrahá, pokojne a s čistým svedomím tento príspevok vynechajte, alebo sa aspoň pokochajte. Vecte, že ja to tak robím vždy, keď prechádzam okolo YSL stojanu.


Značka YSL je z môjho pohľadu fakt luxusná a jej produkty podľa mňa slúžia na čisté rozmaznávanie. Ja osobne ju veľmi zbožňujem a patrí k mojim najobľúbenejším high end značkám.


Luxusne na tejto značke pôsobia už len samotné obaly (krabičky), pretože sú vždy nádherné a zlaté. Samotný obal lesku sa mi spočiatku nepáčil, kvôli celej tej jeho zlato-striebornej kombinácii. Ja mám rada buď jedno alebo druhé. No skôr ako obal ma presvedčil samotný produkt a to hlavne jeho vôňa, ktorá neviem či je melónová, no mne ho veľmi pripomína.


Keďže farby tejto kolekcie boli na mňa trochu výrazné, z niekoľkých dostupných odtieňov som sa nakoniec rozhodla pre 3 Golden, ktorý je v tube nádherný orandžový s výraznými trblietkami. Na perách však už nie je taký výrazný a dodá im len krásnu sviežu farbičku a trocha lesku.


Zvláštny je na lesku jeho aplikátor, ktorý je v tvare akoby prehnutých pier a vďaka tomu sa s ním pracuje fakt skvelo a jednoducho. Dokonca aj bez zrkadla je človek schopný namaľovať si pery vcelku dobre, čo príde vhod, ak nemáte žiadne po ruke.


Lesk je na perách veľmi jemný, nelepí, nepôsobí hutne a ťažko. Jeho vôňu cítiť ešte hodinu potom, ako si ho nanesiem. Pery pekne hydratuje, čo mám fakt vyskúšané, pretože ak niekedy postrádam pomádu, v pohode ju nahradí.



Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára