streda 31. decembra 2014

|December Favorites/Decembrový obľúbenci|

Krásneho Silvestra želám zlatíčka,
tak je to tu. Dnešok je oficiálne posledným dňom v roku 2014. Tento rok bol pre mňa v celku dobrý, zažila som kopec zaujímavých vecí, spoznala nových a milých ľudí, ale hlavne zdokonalila som sa v blogovaní. Aspoň mi to tak pripadá, keď sa pozriem spätne na fotky z predchádzajúceho roka. Ako každý mesiac, aj tentoraz by som vám chcela ukázať tohto mesačných obľúbencov. Z kozmetiky je toho bude požehnane, takže sa máte na čo tešiť. Okrem toho plánujem aj ďalší príspevok, v ktorom chcem zosumarizovať obľúbené produkty komplet za celý tento rok.


Začala by som teda nekozmetickými, random vecami, z ktorých to budú dnes len dve knihy. Prvá je pokračovaním knihy If I Stay (Zostaň so mnou) od Gayle Forman, tentoraz s názvom Where She Went (neiem ako to zas blbo preložia, no v preklade by to znamenalo Kam šla). Druhá časť je písaná z Adamovho pohľadu a dej sa odohráva tri roky od nehody, ktorá sa stala v prvej knihe. Nechcem to tu spoilerovať, takže poviem len toľko, že sa mi páčila viac ako prvá časť. Bola o dosť živšia ako predchádzajúca a vedela som sa do hrdinu viacej vcítiť.
Druhá kniha sa volá Eleanor&Park od Rainbow Rowell a je to príbeh začínajúcej lásky dvoch 16 ročných teenagerov z odlišných životných pomerov. Veľmi príjemné a ľahké čítanie, ak ju chcete čítať v angličtine.


No a teraz už prejdime ku kozmetike. Mánii Chubby Stickov som nejako neprepadla. Donedávna som mala len dva a tie ma nejako veľmi neuchvátili, no keď som videla v Douglase mini verziu od Clinique za skvelú cenu, neodolala som. Mali ju síce len v červenej farbe a hoci som ju nemohla v predajni vyskúšať, napočudovanie mi sadla. Ide o to, že bežne mi červená nesvedčí, no tieto balzamy (alebo ako ich nazvať) sú presvitnejšie a pery len jemne tónujú, takže nie sú také výrazne, ako napríklad rúže. Okrem toho pery celkom pekne hydratuje a nezalieza do vrások a suchých miest.


Krémy na ruky sú must have a nezaobídem sa bez nich v žiadnom ročnom období. Keď som videla novú zimnú limitku od Essence, neodolala som a dobre som urobila. I keď to samozrejme nie je žiaden zázrak a poznám kopec lepších krémov, ruky sú celkom pekne hydratované a za tú cenu nie je o čom. Okrem toho ma dostal svojou vianočnou sladkou vôňou.


Tento make up od MUFE ste už na blogu určite videli, ak nie, TU je recenzia. Make up ma milo prekvapil. Má skvelú kryciu schopnosť, prirodzený finiš a vyzerá skvelo na fotografiách. Počas decembra som ho používala striedavo už s mojim obľúbeným Clinique Anti-blemish a jeho používanie som si veľmi užívala.


Ďalšou novinkou na blogu je nočné séru od Kiehl´s s levanduľou, ktoré má pleť regenerovať, uzdravovať a doplňovať, aby vyzerala jemnejšie a zdravšie. Je dosť drahý, no stačí ho fakt málo, 1-2 kvapky, ktoré zmiešate s vašim nočným krémom a spolu zmes aplikujete na tvár. Najprv som ho skúšala v Prahe vo forme vzorky a tak veľmi sa mi zapáčil, že som sa rozhodla pre kúpu plného balenia.


Opäť produkt, ktorého recenziu si môžete prečítať TU- Honey Bronzer od The Body Shop. Produkt, ktorý som zo svojej líčiacej rutiny nevynechala od októbra ani raz. Dodá pleti krásny finiš a ako by angličanky povedali, dá vám ten sun kissed look, čiže vzhľad, akoby vás pobozkalo slniečko :)


Od tejto značky som si zamilovala aj ďalší produkt, ktorý je z limitovanej edície a to telový sprej s vôňou zamrznutej brusnice. Má príjemnú a sviežu vôňu, ktorá nevydrží síce dlho, ale je to tak nenásilná vôňa, ktorú mi nevadí striekať donekonečna. Okrem toho sa dá využiť aj ako sprej na interiéry.


Produkty Rituals sú úplne božské. Ak ste túto kozmetiku ešte neskúšali a náhodou na ňu niekde natrafíte (napríklad v Čechách,), určite ju aspoň ovoňajte. Ich sprchové peny nemajú chybu a stačí ich len málinko. Prevoňajú celé vaše telo aj kúpeľňu. Momentálne používam mini verziu zo sladkého pomaranča a cédrového dreva, pričom si po osprchovaní ruky vždy natieram aj telovým krémom z tejto rady. Sú typický svojimi akoby SPA vôňami, ktoré vám prinesú doslova blažený pocit. Ak sa nedostaete do žiadnej ich kamennej predajne, stránka http://www.rituals.cz/ zasiela aj na Slovensko.


Posledný produkt je ešte v testovacej fáze, no okamžite, ako som ho zbadala, musela som ho z pochopiteľných dôvodov vyskúšať. Ziaja má u nás v Košiciach konečne predajný stánok v Optime, kde predáva produkty, ktoré doposiaľ u nás neboli dostupné. Medzi nimi je aj kopec rôznych šampónov a ja som sa rozhodla pre ten na lupiny, keďže sa mi tento problém vrátil s používaním jedného šampónu, o ktorom ešte určite budete počuť. Do obľúbencov som tento šampón zaradila z čisto entuziastického popudu, takže to berte ešte trochu s rezervou.


No a to boli obľúbenci za tento mesiac. Určite by sa ich našlo ešte omnoho viac, ale veľa vecí by sa opakovalo a chcela som vám ukázať konečne aspoň nejaké novinky, o ktorých ešte určite budete počuť. No ale teraz už letím na chatu oslavovať Silvestra. Dúfam, že aj vy sa budete mať krásne a želám vám z celého <3 len a len to najlepšie do Nového roka. Ďakujem vám všetkým za vašu skvelú priazeň a podporu, ktorú ste mi počas 2014tky preukazovali a ja sa budem zo všetkých síl snažiť vás nesklamať aj naďalej a prinášať vám stále lepšie a lepšie príspevky. Robíte mi veľkú radosť a za to vám veľmi krásne ĎAKUJEM! Ste najlepší :*
Vidíme sa v roku 2015 !!!


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára