streda 17. decembra 2014

|Favorite Make Up Look/Obľúbené líčenie|

Krásne ránko prajem,
dnes ráno som si uvedomila, že do Vianoc ostáva už len týždeň, čo ma ihneď rozveselilo a postavilo na nohy. Ešte dva dni do práce a potom 2,5 týždňa voľno. Jupíííí. Tieto dni v roku mám najradšej. Síce je vonku ponurejšie počasie, no okolitá atmosféra blížiacich sa sviatkov to nejako kompenzuje. Zbožňujem, keď je celé mesto krásne vyzdobené a vysvietené, keď si môžem dať chutný, horúci punč na trhoch s kamarátmi, ale zbožňujem dokonca aj všetko to upratovanie a pripravovanie sa na Vianoce.
Dnes, ako som už sľúbila v pondelok, mám pre vás pripravenú ukážku líčenia a toho, ako vyzerá výsledný finiš po použití nového make upu, ktorý pribudol do mojej kolekcie. Taktiež som v tomto líčení použila niektoré ďalšie produkty, ktoré ešte budem recenzovať, plus mnohé iné, ktoré ste už videli a ktoré sú momentálne moje najpoužívanejšie a najobľúbenejšie. Dúfam, že sa vám bude výsledok páčiť ;)


Na dnešné líčenie som použila produkty z nasledujúceho zoznamu:
báza pod očné tiene - Urban Decay (Sin)
očné tiene- Inglot (470), Urban Decay Naked 3 (Strange), Sleek Vintage Palette (Propose In Prague)
obočie - Catrice Brow Kit
make up - Make Up For Ever HD
korektor - Nars Radiant Cremy Concealer
lícenka - Clinique Chubby Stick for Cheek (01 amp´d up apple), Estée Lauder Silky Powder Blush (01 Tender petal)
bronzer - The Body Shop Honey Bronzer (02 fair matte)
maskara - Benefit They´re Real, L´Oréal Volume Million Lashes Noir Excess
gélová linka - Rimmel Waterproof Gel Eyeliner
rúž - Estée Lauder Pure Color 18 Bois de Rose


Takže, ako vždy som začala použitím podkladu pod očné tiene, aby mi vydržali dlhšie. Už od augusta používam vzorky Urban Decay báz, ktoré som mala pri Naked 3 paletke a momentálne používam poslednú zo štyroch druhov, ktoré sa v nej nachádzali. Potom som už mohla aplikovať tiene. Začala som nanesením tieňa Strange z Naked 3 pod obočie, konkrétne však len pod jeho koncovú polovicu. Na celé pohyblivé viečko som naniesla jemný ružkovkastý tieň s mierne oranžovým nádychom od Inglot. Celé som to potom zakončila aplikovaním tieňa bronzovo hnedého tieňa zo Sleek paletky a prechody rozotrela blending štetcom. Nakoniec som ešte naniesla gélovú linku pomocou štetca. Raz mi jedna pani, ktorá ma líčila povedala, žeby som nemala používať čiernu linku, pretože nesvedčí môjmu tvaru oka, bohužiaľ linku zbožňujem a neviem sa jej vzdať, či mi svedčí alebo nie.


Po nanesení tieňov pokračujem vždy make upom. Tento postup som si už nejako zaužívala a dôvod, prečo nerobím celé líčenie očí naraz je ten, že rozotretie make upu pred vyplnením obočia nezanechá na obočí žiadne reziduá. Okrem toho, ak si vyplním obočie, tak pri nanášaní make upu musím byť veľmi opatrná, aby sa mi nestalo, že mám okolo neho prázdne, belšie miesta. Na obočie nepoužívam ceruzku, pretože ho mám dosť riedke a prirodzenejšie to vyzerá, ak ho vyplním tieňom.


Po namaľovaní obočia sa mi stáva, že trocha tieňa vždy opadá aj pod oči, preto ho niekedy ešte zotriem pomocou štetca, ktorým som nanášala make up. Podklad tváre zakončím korektorom, ktorý používam len pod oči, aby som prekryla tmavšie, namodralé miesta, avšak nikdy ho nepoužívam na vyrážky, pretože si myslím, že ich ešte viac zvýrazňuje a to nemám rada. Korektor ešte rozblendujem pomocou buffera a dávam pri tom veľký pozor, aby som nerozmazala už urobenú linku, V prípade, ak sa toho obávate, použite plochý menší štetec, ktorým krásne linku obídete bez toho, aby ste ju zničili.


Ďalším krokom v mojom postupe je natočenie mihalníc pomocou kliešťov na mihalnice a nanesenie maskary. Voláte to maskara, špirála alebo riasenka? Nikdy neviem, ktorý názov je správny a ktorý používať :D Každopádne, za normálnych okolností používam vždy tú istú maskaru, no v tomto prípade som na vrchné mihalnice použila Benefit a na spodné L´Oréal. Dôvod vám prezradím v pripravovanej recenzii.


Ďalší krok som do svojej líčiacej rutiny pridala len nedávno, no nejako sa už bez neho obísť neviem. Nikdy som nebola bohvie aký fanúšik bronzrov, no asi som až doteraz nenašla ten správny. Vďaka mnohým pozitívnym recenziám na Honey Bornzer som sa rozhodla, že si ho zadovážim a spravila som dobre. Nanášam ho pomocou veľkého štetca na púder a to na oblasť pod líčkami (najlepšie je, ak spravíte rybičku a miesta, kde sa vám urobia zárezy sú tie, kam ho treba aplikovať, ale pozor, len od ucha do zhruba 1/3), na kosti sánky a spánkové kosti. Neverili by ste, aký veľký rozdiel to spraví.


Nakoniec som už len aplikovala krémovú lícenku Clinique a na ňu ešte trocha púdrovej Estée Lauder a na pery naniesla rúž, ktorý to celé oživil. Ako ste si mohli všimnúť, make up, ktorý som recenzovala minule je na fotkách fakt skvelý. Nerobí žiadne fľaky, odlesky a pleť krásne vyhladí a dodá je na fotografiách tzv. airbrush efekt. Posledné dve fotky sú robené pri trochu inom nastavení fotoaparáta, no vidieť, že nech robíte čokoľvek, výsledný finiš je stále veľmi jemný a bezchybný.

Tak čo vy na to?
Ktorý z použitých produktov by ste radi videli zrecenzovaný, v prípade, ak som tak ešte nespravila?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára