pondelok 16. februára 2015

|KIKO Prvé dojmy|

Zdravím vás zlatíčka,
poznáte značku KIKO? Ja už dlhšiu dobu, pretože je čím ďalej, tým viac ospevovaná na zahraničných blo/vlogoch. Ide o cenovo dostupnú talianskú kozmetiku, ktorá sa podľa všetkého vyrovná aj niektorým drahším značkám. Vždy som ju chcela vyskúšať, no u nás ju bohužiaľ nemajú a hľadať ju na internete ma ani nenapadlo. Nedávno som však zašla na oficiálnu stránku KIKO a s potešením zistila, že zasielajú aj do Slovenskej a Českej Republiky. A už aj som urobila prvú objednávku. Objednávku som robila 4.2. a balíček som mala doma 11.2., čo je podľa mňa skvelá rýchlosť.


Balíček mi objednávala kamarátka, preto bol poslaný na jej adresu. Veľmi som sa na jeho príchod tešila, o to väčšie sklamanie bolo zo zistenia, že v balíčku chýba jeden produkt. Tak som si povedala, že im napíšem email, no potom som zistila, že ich servis zákazníkom spočíva v tom, že tam dáte svoje telefónne a psč číslo a oni sa vám ozvu späť. Keďže už bolo neskoro, rozhodla som sa nechať si to na ráno. Na druhý deň mi kamarátka poslala fotku linky, ktorá v balíčku chýbala. Vraj jej došla obrovská krabica s jedinou vecou :D Cena produktu nebola vysoká, doslova až smiešna, takže o to by tak ani nešlo, no naštval ma celý ten systém. Takže hneď na úvod takáto malá nepríjemnosť, avšak našťastie sa to vyriešilo. 


Tak, ale prejdime už k samotným produktom. Upozorňujem, že toto nie je recenzia na veci, skôr len prvý dojem, pretože ich ešte musím poriadne otestovať a pohrať sa s nimi.
V balíku sa nachádzali všetky veci, ako ich vidíte na obrázku, plus zopár maličkostí pre Ďalšiu giveaway, ktoré tu nebudem ukazovať. Ceny vám vypisovať nebudem, môžete sa pozrieť na eshope. Všetko okrem ceruziek na pery bolo v akcii a najdrahšia vec ma stála 2.90 a to bol balzam na pery, takže si viete predstaviť, aké lacné sú tie produkty. Prekvapil ma veľmi výber všetkého možného, rôzne produkty, pomôcky, odtiene, proste paráda. Okrem toho však majú aj skvelé akcie.


Najviac ma zaujal ich clics systém na očné tiene. Viete si kúpiť paletku, ktorá má miesto na 1, 3, 4 a viac tieňov a k nej si dokúpiť také odtiene, ktoré chcete a ktoré aj naozaj využijete. Tento spôsob sa mi veľmi pozdáva, pretože si často kúpim paletku, kde sa nájde 1 a viac pre mňa nevyužiteľných tieňov. Okrem toho sú tiene obrovské a paletka je väčšia ako moja dlaň, takže za nízku cenu máte fakt veľa produktu.
Okrem tieňov som si vybrala aj jeden lak za 1€. Výber z týchto lacných nebol bohvie aký, no vždy som chcela hnedý lak, pretože žiaden taký v mojej kolekcii nenájdete, takže som s kúpou bola nakoniec veľmi spokojná.


Nakoniec som si objednala aj nejaké produkty na pery. Ako som už spomínala, dve linky linky na pery, z ktorých tú druhú ešte nemám u seba, no červená je úplne skvelá a hodí sa k rúžu, ktorý som si nedávno kúpila. Potom to je farba na pery vo forme lesku a nakoniec melónový balzam s jemnou prirodzenou farbou.

S produktmi som zatiaľ veľmi spokojná, milo ma prekvapili, no budem ich naďalej testovať a určite o ich ešte budete počuť. 
Ak vás značka zaujala, môžete si ju objednať cez http://www.kikocosmetics.com/. Platí sa cez paypal a poštovné stojí 8.90€ (nad 49€ platíte len 2€).

Tak čo? Poznáte túto značku?
Máte s ňou nejakú skúsenosť?
Prajem vám krásny týždeň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára