piatok 27. marca 2015

|5 vs. 5|

Prajem vám príjemné ráno,
moja zbierka rúžov nie je bohvie aká veľká. Áno, mám ich asi viac ako by sa obyčajne patrilo, no keď pozerám na všetky tie beauty blogerky, môžem smelo povedať, že až tak závislá nie som. Ale mám k tomu dosť blízko :D No čo sa lakov týka, tak s tým je to už trochu horšie. Nedávno som robila poriadky a vyhodila som poriadne veľa takých, ktoré už zjavne doslúžili, no aj napriek tomu je ich ešte stále hojne. V dnešnom príspevku som sa preto rozhodla ukázať vám 5 farieb rúžov a lakov na nechty, s ktorými by som si pravdepodobne vystačila do konca života, ak by som k tomu bola donútená.

Rada používam drahšie ale aj lacnejšie rúže. Neviem prečo, ale keď som nad týmto príspevkom uvažovala, zabudla som sem zahrnúť svoj najobľúbenejší od Estée Lauder, ktorý mám v kabelke stále. No asi to bude tým, že už ho beriem ako samozrejmosť. Z tých ďalších by som sa však rozhodla pre YSL Rouge Volupté Shine, MAC Cremesheen, dva Rimmel a NYC.


Pri rúžoch veľmi nerozlišujem obdobie. Používam všetky ich v lete, tak aj v zime. Podľa chuti. Na obrázku sa zdajú všetky veľmi podobné (fotila som ešte v čase, keď svetlo bolo také všelijaké). No v skutočnosti nemôžu byť viac rozdielne (hlavne na perách). YSL (13 Pink in Paris) je jemne cukríkovo ružový, zatiaľ čo MAC (Fanfare) je ružový s malinovým podtónom. Rimmel Long Lasting Finish (077 Asia) má zas oproti MACu v sebe niečo hnedo-fialkasté a Rimmel Kate (05) je čistý malinovo-ružový. Najlacnejším z týchto všetkých a paradoxne asi jedným z najobľúbenejších je NYC (416 Berry Rich), ktorý vyzerá na perách bordovo-malinovo. Škoda len, že ho už v drogérii nemajú. Ak ho objavíte, určite vyskúšajte. Za tú cenu sa fakt oplatí.


Aj z lakov mám rada drahšie i lacnejšie varianty, no prevažujú u mňa skôr tie lacnejšie, pretože do lakov je mi ľúto investovať veľa. Ak by som si teda mala zvoliť len 5 takých, ktoré by som používala do konca svojho života a zdôrazňujem ak, tak by to boli YSL, L´Oréal, dve Rimmel a OPI.


YSL (8 Fuchsia Cubiste) je nádherná fuchsiovo-malinová farba. Veľmi dobrou napodobeniou je lak od Rimmelu (Urban Purple), ktorý má veľmi podobný odtieň, no nechcela som sem dávať všetko od Rimmelu, preto som vybrala YSL, ktorý je skvelý farbou, výdržou, pigmentáciou, ale nevýhodou je jeho cena. Ďalej obľubujem laky od L´Oréal, z ktorých mám najradšej neutrálnejšie odtiene, ako je napríklad aj tento Julianne. Hlavne v lete by som sa nezaobišla bez koralového odtieňa Happily Evie After od Rimmel a jemne ružovkastého New Romatic. No a nakoniec som sem musela zahrnúť aj niečo tmavé, čo by sa mi hodilo hlavne počas chladnejších mesiacov a okamžite mi na rozum prišiel OPI v odtieni nevedno akom (krásna burgundy, taká až do čierna), ktorý je na to ako stvorený.


A čo vy a vaša hitparáda rúžov/lakov?
Nájdu sa medzi nimi také, ktoré by ste kľudne používali aj do konca života?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára