sobota 18. apríla 2015

|Giveaway Spring Box|

Zdravím vás zlatíčka,
dnes sa ozývam tak trochu netradične, ale za posledný týždeň bolo tak krásne počasie, ktoré ma inšpirovalo k tomu, aby som pre vás pripravila jednu menšiu jarnú rozdávačku. Nazvala som ju teda celkom výstižne "SPRING BOX", pretože ono skutočne pôjde o krabičku plnú skvelých produktov, o ktoré si môžete rozšíriť svoju kozmetickú jarnú zbierku a ktoré vám ešte viac spríjemnia tieto slnečné dni. Čo teda môžete získať a aké sú podmienky? Čítajte ďalej a všetko sa dozviete! :-*


Po zime potrebuje každá pleť o trochu viac hydratácie, aby sa spamätala z chladných a suchých dní, preto je tento hydratačný krém Ziaja Med, určený na suchú a citlivú pleť, ako stvorený pre tento jarný box. Okrem toho obsahuje ochranný faktor SPF6, takže vás bude dokonca aj chrániť pred slnkom, ktoré ešte z jari nie je také horúce.


Ďalším lákadlom boxu je maslíčko na pery Labello, ktoré asi väčšina z vás pozná pod logom Nivea (v Európe sa predávajú pod značkou Labello). A hydratovať predsa treba nie len pleť, ale aj pery. Okrem toho, čo môže evokovať jar lepšie ako svieže ovocie akými sú čučoriedky?


Pre zdravý a svieži jarný vzhľad vašich pier sa v boxíku bude nachádzať aj lesk od značky KIKO, ktorý je vo veľmi neutrálnom, priesvitnom odtieni s jemným shimmerom. Aby vaše pery vyzerali za každého počasia a v každom okamihu zvodne.



Neviem ako vy, ale ja na jar rada skúšam rozličné nové farby lakov na nechty. Keďže je toto obdobie plné zelene, rozhodla som sa inšpirovať a do boxíku pridať KIKO lak v nádhernej kaki zelenej, ktorá nie je veľmi výrazná, no stále predstavuje niečo iné, čo možno bežne nosievame.


A aby sme nezabudli ani na oči, tak pre tie som si nachystala starú dobrú klasiku vo forme čiernej ceruzky MeMeMe.


A na záver tu máme ešte vzorky krémov a masku na vlasy od Garnier.


Ak vás boxík zaujal a chcete ho získať, stačí splniť nasledovné podmienky:

  • byť zo SR alebo ČR 
  • sledovať ma cez GFC (Google Friend Connect)
  • zanechať v komentoch svoju mailovú adresu a napísať mi, čo máte na jari najradšej
Šanca sa zdvojnásobuje, ak zanecháte koment, že ste: (nie je povinné!)


Giveaway bude trvať presne dva týždne a ukončím ju 2.5.2015 o polnoci ;)
Prajem vám ešte raz krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára