streda 22. apríla 2015

|Nude Is Good Make-up Look|

Zdravím zlatíčka,
na úvod sa vám chcem všetkým poďakovať za vaše hlasy v súťaži "bloger roka". Síce som sa do finále nedostala, no už tak to bola pre mňa veľká pocta a veľmi si vážim, že ma sledujete a prispievate na blog svojimi komentármi. Svojim spôsobom sa aj napriek tomu cítim ako víťaz, pretože mám skvelých čitateľov, ktorých si veľmi vážim. Takže ešte raz veľká vďaka.
Dnešok je posledným dňom mojej marodky. Mám v pláne nafotiť zopár vecí na blog a možno sa mi podarí spraviť aj nejaké to líčenie (keďže ešte nie som úplne fit, neviem, či to bude úplne možné :D). No a v tomto duchu som sa rozhodla prispieť dnes jedným líčiacim postom. Ešte počas Veľkej Noci som nafotila jedno líčenie a dnes vám ponúkam jeho ukážku. Pôjde tak trochu o recenziu v praxi na zopár posledne spomínaných produktov. Chcela som vám ukázať niečo veľmi jednoduché, svieže a zároveň prirodzené.


Líčenie očí sa u mňa vždy začína bázou Urban Decay Original (recenzia). Ďalej som použila UD Naked3 paletku (recenzia), s ktorou som sa nelíčila už od decembra a tak nejako mi zas začala chýbať. Tiene ktoré som použila boli Limit na pohyblivé viečko a Nooner do záhybu. Na obrázku som zabudla zvýrazniť aj odtieň Blackheart, ktorý som aplikovala skoseným štetcom namiesto linky, len tak trochu na oživenie oka. Maskara, ktorú obľubujem z drogérkových najviac je L´Oréal Volume Million Lashes Excess Noir (recenzia). Tá dodá riasam nádherne prirodzený objem a krásne ich rozčeše. Obočie som vyplnila mojou dlhoročnou stálicou a to brow kitom od Catrice, ktorý je skvelý, vyzerá prirodzene a stojí strašne málo.
Pery som obkreslila linkou Alverde v odtieni 19 Terra, ktorý je veľmi univerzálny a hodí sa takmer ku každému nude rúžu. No a celé som ich potom vyplnila novinkou od Chanel Rouge Coco v odtieni Adrianne, ktorého recenziu ste mohli vidieť tu.


Na pleť som najskôr naniesla podkladovú bázu Max Factor Face Finity, o ktorej som písala v tejto recenzii. Tá v mojom prípade o kúsok predĺži životnosť make upu. Nedávno som v Eve natrafila na vzorku novinky Maybelline Super Stay Better Skin make upu a rozhodla som sa ho teda v tomto líčení aplikovať. Je mierne hustejšej konzistencie ako iné make upy, ktoré používam, ale len mierne a nanáša sa skvelo štetcom aj špongiou. Jeho výsledný finiš je veľmi prirodzený, čo vidieť aj na detailnejších fotografiách. Bola som s ním veľmi spokojná a možno si ho v budúcnosti zadovážim, no najskôr musím minúť aspoň jeden make up, to je moja podmienka :D.
Na prekrytie menších začervenalých miest som použila trochu tmavší a oranžovejší Nars korektor v odtieni Medium 1 Custard a na kruhy a rozjasnenie svetlejší Estée Lauder 02 Light Medium. Ak ste ešte nevideli recenzie na tieto dva korektory, môžete si ich prečítať tu.
Ďalej som už len aplikovala bronzerovú stálicu The Body Shop Honey Bronzer v druhom najsvetlejšom odtieni 02 Fair Matte (recenzia) a na líčka použila novú lícenku od Bourjois v odtieni 34 Golden Rose (recenzia),


Tadá...a takto vyzerá finálny look. Ďalej teda nasleduje zopár fotiek z líčenia :)
Tak čo vy na to? Nevyzerá to zle, že? Veľmi sa mi páči finiš make upu. Naozaj ma zaujal a začínam nad ním seriózne uvažovať. Má fakt slušnú kryciu schopnosť a nepôsobí ťažkopádne. Lícenkou som si nebola istá, pretože sa mi zdala dosť nevýrazná, no na týchto fotografiách (ktoré upozorňujem neboli nijako upravované) to vyzerá veľmi dobre. A čo sa rúžu týka, tak môžete vidieť, že nejde o nič farebne závratné, ale dodal perám trochu iný rozmer.





A keďže som v deň fotenia robila babysitting, neodolala som a musela som spraviť aj jednu spoločnú. Teda v skutočnosti ich bolo niekoľko, keďže "niekto" sa nevedel prestať hýbať :D Strašne mi chýba a už sa neviem dočkať na to, až raz budem mať takého vlastného zlatúšika.


S výsledkom líčenia som veľmi spokojná a sama som prekvapená, ako to vyšlo, na to, že som bola nalíčená asi za 10 minút. Je to veľmi jemné, prirodzené líčenie, v ktorom môžem chodiť kľudne aj do práce a nikoho tým nepohorším a to je presne to, čo mám najradšej a v čom sa cítim pohodlne.


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára