piatok 24. apríla 2015

|Photo Random|

Zdravím vás zlatíčka,
dúfam, že sa vám ráno vstávalo príjemne. Mne teda určite, keďže je tu piatok a to sa vždy teším hoc aj do práce lebo viem, že poobede bude fajront. Hihi. Dnes som si pre vás pripravila jeden menší fotografický random postík. Takýto príspevok som na blogu ešte nerobila a v poslednej dobe boli svetelné podmienky tak dobré, že som fotila, čo mi prišlo pod ruku, tak by to bola škoda neuverejniť. Berte to však s rezervou. Nie som žiaden fotograf a nikdy nebudem. Takže pre dnešok jedna oddychovka. Prajem príjemné pokukáničko ;)


Moja Veľkonočná výzdoba bola tento rok veľmi jednoduchá, no o to viac som sa jej tešila. Obrovské sklenené fľaše na chemikálie sa vyraďovali pri upratovaní labáku. Maju už viac ako 30 rokov a neboli nikdy použité. Hneď ako som ich zbadala, bola to láska na prvý pohľad a už mi v hlave vírilo kopec nápadov, čo s nimi. Momentálne ich používam ako vázy, no kto vie, čo prinesie budúcnosť. Zbožňujem ich industriálny vzhľad a dokonca som využila aj vrchnáky, ktoré používam ako stojany pod svietniky.


Nová knižka od Johna Greena - Paper Towns (Papierové mestá). Po dlhej dobe som mala chuť na nejaké jednoduché a príjemné čítanie, tak som zašla na potulky do Panta rhei. Začína sa mi páčiť viac ako The Fault In Our Stars (aj keď i tá bola skvelá). Zistila som, že za posledné štyri roky, čo som na doktorandskom som sa dala dosť na čítanie a som tomu naozaj rada.


Túto rozkošnú taštičku na make up som vyhrala u Vierky na blogu. Je super tenká a vojde sa do nej všetko potrebné. Bonusom je jej metalický vzhľad a to, že je ružová ;)


Začínam byť trochu posadnutá západmi slnka. U nás je ich krásne vidieť (teda bolo až do včera, kým si robotníci nevycapili na vedľajší blog lešenia) a tak sa často krát pristihnem, že lešujem z okna pripravená s foťákom, či z toho niečo nebude. Ľudia si už o mne musia myslieť, že som voľajaký voyer alebo čo. Ale nie som, prisahám. Mňa zaujíma len obloha :D




Nie som veľká kuchárka a pravdepodobne ani nikdy nebudem. Jednak ma to vôbec, ale vôbec nebaví a neznášam to dlhé čakanie, kým sa jedlo pripraví. Takže všetko, čo sa dá zbúchať do 15 - 20 minút max, je to pravé pre mňa :D Rovnako to bolo aj s týmito cestovinami. Za 10 minú uvarené cestoviny, a v rovnakom čase pripravená omáčka z olúpaných paradajok, kapary, tuniaka, trochu soli a pepra. Na vrch už len trocha syra a je to. Mňamka, akoby povedal Jamie :D


V práci máme výstavu kaktusikov a hoci nie som veľká fanynka sukulentov, pretože mi raz niekto povedal, že nosia smolu, tentoraz som neodolala. Všade na instagrame, pintereste a iných sieťach vidím rozkošné sukulentíky, prekrásne naaranžované. Keď som zbadala túto mexickú skalnú ružu, okamžite som vedela kam ju umiestnim. A dostala som dobrú cenu, tak som nakoniec vzala ešte jednu vo fialovom prevedení, aby jej nebolo smutno :)


A moja posadnutosť kvetmi pokračuje. Začala som byť závislá na rezaných kvetoch, ktoré v poslednej dobe kupujem dosť často. Vo výpredaji sa mi podarilo splašiť tieto krásne oranžové ruže, ktoré po čase začali vädnúť a tak som z nich spravila čajové ružičky a dala ich do zaváraninovej fľaše. V takomto stave mi podržali ešte asi týždeň.


A nakoniec moja najväčšia slabosť medzi kvetmi - tulipány. Milujem ich v akýchkoľvek farbách, odrodách. Sú to pre mňa najjednoduchšie a najkrajšie kvety na zemi.

Tak to by bolo na dnes všetko. Ešte vám chcem dať do pozornosti novú komunitu, ktorá vznikla na facebooku s názvom Slovak-bloggers, ktorá prezentuje slovenských blogerov, čo robia, o čom píšu, kedy prispievajú a podobne. Ak si teda bloger/ka zo Slovenska, neváhaj sa pripojiť, nech je nás viac a nech o sebe vieme ;)

Prajem vám krásny víkendík :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára