piatok 22. mája 2015

|Fresh Spring Make-Up Look|

Ahojte zlatíčka,
neviem ako vy, ale keď sa povie jar, ja ako maniak do kozmetiky si hneď predstavím svieže farbičky, ľahúčky základ, zdravé líčka a šťavnaté pery. No a keďže už nejaký ten týždeň tu máme teplé počasíčko a moja líčiaca rutina sa trochu obmenila, rozhodla som sa, že vám v dnešnom príspevku ukážem, v čom. Taktiež pôjde o vizuálnu recenziu na nové produkty, z ktorých som niektoré už recenzovala alebo ešte len budem a ktoré som si naozaj veľmi, veľmi obľúbila. Tak poďme na to ;)


Líčenie očí teraz po väčšine nechávam veľmi prirodzené a jednoduché. Jedno z najobľúbenejších pozostáva z tieňa Kiko v odtieni 203, čo je úplne prirodzená, telová farbička, ktorá viečko krásne zjednotí a dodá očiam trochu života, v prípade, že sú unavené alebo tmavé. Samozrejme pod tiene nezabúdam použiť podklad od Urban Decay, bez ktorého sa už ani nezaobídem a dá sa povedať, že bez ktorého už neviem existovať. Aby oči aspoň trochu vynikli, použila som pri tomto líčení linku Kat Von D, o ktorej som písala tuto. Je to naozaj skvelá linka, i keď osobne mám radšej gélové, ktoré nie sú síce také poddajné ako linky v pere, no nemusíte mať pri nich až takú precíznu ruku.
Nakoniec líčenie očí uzatváram klasickým duom a to kitom na obočie Catrice a riasenkou Volume Million Lashes od L´Oréal, ktorá riasy nádherne predĺži a zahustí.


Potom prichádza na rad báza/základ v podobe makeupu Clinique Anti-Blemish Solution (recenzia tu), s ktorým sa moja pleť leskne minimálne a odtieň Fresh Neutral jej sedí naozaj perfektne. Na prekrytie kruhov a rozjasnenie očného okolia používam už dobre známy Estée Lauder Double Wear Concealer, s ktorým sa pracuje trochu ťažšie, ale ak vychytáte techniku, výsledok vás určite nenechá chladnými. Zatiaľ som nemala korektor, ktorý by mi očné okolie rozjasnil tak skvelo, ale samozrejme to závisí od odtieňa, pretože v tmavšom odtieni by nebol taký rozjasňujúci. Aby tvár nevyzerala plocho, tretí rozmer som jej dodala pomocou bronzera The Body Shop Honey Bronzer (recenzia) a na líčka som použila moju novú lásku, Tarte Amazonian Clay 12-Hour Blush (recenzia), ktorý ich krásne oživí a je neskutočne pigmentovaný, takže vám stačí naozaj málo.
No a nakoniec som naniesla na pery Essence rúž v odtieni Coral Calling, čo je krásna a šťavnatá koralka.


A tu už môžete vidieť výsledok. Na prvých dvoch fotografiách som rúž len jemne vklepala prstom, pre prirodzenejší finiš sviežich pier, ktorý sa dá nosiť kedykoľvek aj v prípade, že výrazné farby neobľubujete. V skutočnosti to však vyzeralo o niečo málo výraznejšie.



No a tu už je komplet full on líčenie aj s riadne nanesením rúžikom. Jeho koralovú farbu som si okamžite zamilovala a myslím, že tvár neskutočne krásne prejasní a dodá jej mladistvejší vzhľad.


Na fotkách sa zdá, že by to potrebovalo trochu prepudrovať, no to je riziko fotenia s bleskom. V reály som sa však neleskla vôbec.




Čo teda dodať na záver? Tento look s menšími obmenami som nosila takmer celý apríl a rada sa k nemu stále vraciam. Je veľmi jednoduchý a ak si odmyslím linku, ktorú nosím len sporadicky, tak aj veľmi rýchly, ak sa ráno ponáhľate do práce. Obzvlášť som si zamilovala dva produkty a to lícenku Tarte, ktorú odkedy mám, som nepustila z ruky a taktiež rúž. Po rúžoch Essence sa pozrite v drogérii. Sú naozaj fantastické a za cenu 2.50 stoja fakt za to. Vrelo, vrelo odporúčam.

Tak čo vy na to? Ktorý produkt vás zaujal?
Aké líčenie nosíte na jar najčastejšie vy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára