pondelok 18. mája 2015

|Kat Von D Tattoo Liner Review|

Želám krásne ráno všetkým,
aký ste mali víkend? Robili ste niečo zaujímavé? Náš bol opäť vcelku príjemný. Piatok večer a celú sobotu sme ho strávili s priateľmi, na prechádzke po meste, kde sme si dali na obed fajnový kebabík, boli sme v kine na nový film Mad Max (o tom však až vo filmových tipoch), pozreli sme sa aj do Východoslovenského a Technického múzea (kde premietali klasiku Star Wars na plátne staručičkou premietačkou) keď už bola tá "Noc Múzeí" a zakončili sme to fantastickou večerou v Rosto Steak House. Nedeľa už bola oddychovejšieho charakteru, keďže priateľ opäť odchádzal na školenie, ktoré potrvá ešte šesť dlhých týždňov a ktorého minúty počítam každučký deň. No po víkende je opäť čas nabehnúť do pracovného tempa. Dnes ma čaká nie len endokrynologické vyšetrenie, z ktorého som trochu nervózna, ale aj po stí krát "posledné" úpravy dizertačky, ktorej odovzdanie sa nezadržateľne blíži a už teraz sa teším, až bude po tom. 
Dnešný príspevok som sa rozhodla venovať recenzii na produkt, o ktorom ste už možno počuli, ale väčšina z vás ho asi ešte nemala možnosť otestovať. 


Ide o linku v pere od Kat Von D, známej americkej tatérky, ktorá pôsobí v televízii, kde má vlastnú show a vlastní tetovacie štúdium s názvom High Voltage Tattoo. Po novom sa Kat môže pýšiť vlastnou radou dekoratívnej kozmetiky, ktorá je inšpirovaná starým Holywoodom, štýlom Glamour a Rock´n Roll-om. Tattoo Liner, čo je teda názov produktu dnešnej recenzie, možno na prvý pohľad nevyzerá, žeby sa mala odlišovať od všetkých tých liniek v pere, ktoré dostať aj u nás, no opak je pravdou.


V prvom rade chcem poukázať na jednu malú, ale o to lepšiu vymoženosť tejto linky. Uzatváranie. Viečko linky má vo vnútri akoby pružinku, na ktorú musíte riadne zatlačiť, aby ste linku uzavreli, pričom funguje ako taká poistka. Zdá sa to ako veľmi banálna vec, no verte mi, mala som už produkty, ktoré bez takéhoto uzávera vyschli do pár týždňov, takže to oceňujem, pretože tattoo liner nie je najlacnejšia záležitosť.
Čo teda robí linku takou výnimočnou? Ak linky nosievate, určite ste sa stretli s takými, ktorých konce sú akoby s pevného hrotu, peny alebo čosi podobného, čo sa časom na konci deformuje, vysychá a podobne. Tento hrot je robený z jemných vlákien, ktoré k sebe priľnievajú tak, že sú nasiaknuté produktom. Vďaka tomu bude práca s touto linkou omnoho precíznejšia.


K dispozícii podľa toho čo viem, by mali byť tri odtiene, čierny, hnedý a tmavomodrý. Ja som sa rozhodla pre klasiku Trooper, čo je úplne čierno-čierna krásna farbička. Tá je naozaj pigmentovaná, drží celý deň ako pribitá a nerozmazáva sa, keďže je vodeodolná. Taktiež ju nemusíte nijako zvýrazňovať čiernym tieňom alebo podobne. Proste sama o sebe je naozaj skvelá.

Manipulácia môže byť trošičku komplikovanejšia, ak nemáte precíznu ruku ako ja, čo je aj dôvod, prečo preferujem gélové linky, ktoré sa odstraňujú jednoduchšie v prípade pomýlenia, no inak na ňu nedám dopustiť. Zbožňujem ju používať hlavne smerom do vnútornej časti oka, kde potrebujem naozaj tenkú linku, aby moje oko nevyzeralo ešte menšie, ako je. Vďaka veľmi flexibilnému hrotu s ňou dokážem urobiť naozaj extra tenkú linku, akú som doteraz ešte neurobila asi s ničím a krásne mačacie oči. No ako vravím, moja ruka sa dosť trasie, takže dobrým tipom je použitie lepiacej pásky, ktoré vám precíznosť zabezpečí lepšie.


Linky na oči mám veľmi rada a hoci by som ich kvôli tvaru môjho oka pravdepodobne nosiť nemala, aj tak ich nosím, pretože sú jednoducho super. S touto linkou však viem docieliť ozaj tenulinkú linku, ktorú takmer ani nevidno.
Cena linky sa pohybuje okolo 19 dolárov, no na internete viaceré dievčatá písali, že vydrží naozaj dlho, čo je spôsobené pravdepodobne aj spomínaným uzáverom a za tú cenu dostanete jeden naozaj skvelý a kvalitný produkt. Takže ak ste blázon do liniek a dostanete sa niekedy k tejto značke, vrelo vám ju odporúčam. Určite nebudete ľutovať.

V budúcnosti by som veľmi chcela vyskúšať aj tekuté rúže tejto znaky, ktoré sú vraj fenomenálne.
A čo vy? Máte skúsenosti s touto značkou?
Ako sa vám pozdáva produkt?
Želám vám krásny týždeň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára