piatok 8. mája 2015

|Last Sunday|

Zdravím zlatíčka,
opäť je pred nami ďalší predĺžený víkend. Nebolo by to skvelé, keby boli takéto víkendy stále? Nepohnevala by som sa :D
máte nejaké plány počas tohto predĺženého voľna? My teda ešte netušíme, no snáď niekde opäť trochu vypadneme do prírody. Minulý víkend bol celkom produktívny a už dlho som teda nestrávila víkend tak, aby som bola takmer celý preč, no padlo mi to naozaj dobre. V dnešnom príspevku vám chcem ukázať zopár fotiek z jedného z týchto dní, kedy som mala chuť trochu fotiť...


Mojim najvďačnejším objektom na fotenie bolo ešte predtým, než ma vôbec nejaké to fotenie chytilo moje zlatíčko. Je strašne fotogenický a ak má tú správnu motiváciu, vie celkom pekne zapózovať. 



Počas prechádzky ma upútalo ako správnu botaničku aj niekoľko fotogenických kvetiniek. Práve je obdobie, kedy môžete všade vidieť Syringu vulgaris, teda orgován. Jeho kvety zbožňujem, no jeho vôňu už o niečo menej. Mám na ňu hroznú alergiu a len tak by som si ju doma do vázičky v izbe dať nemohla.


A moje (ne)fotografické oko zaujala aj nejaká brasikačka...


a záhon krásnych rôznofarebných sirôtiek na jednom okne v meste...


a ešte som tu ja a bútľavá vŕba.


Deň sme potom zakončili v peknom košickom podniku San Domenico, ktorý je veľmi retro - vintage, čo je momentálne veľmi v kurze po celom meste.


Obľubujem tú skvelú domácku atmosféru, vždy milú a usmievavú obsluhu a zdravé dobroty, ktoré ponúkajú.


Ich dekorácie ma veľmi inšpirovali a už teraz si viem predstaviť, ako raz budem zariaďovať kuchyňu a jedáleň.


A na záver ukážka skvelého raw koláčika- Chocolate Tart, ktorý je úplne fantastický a dovolím si povedať, že najlepší čokoládový, zdravý koláčik, aký som kedy jedla. A k tomu samozrejme domáca pomarančová limonáda. Och, hneď by som šla znova ;)


Tak, to by bolo na dnes z mojej strany všetko. Dúfam, že sa vám fotečky páčili a že vás trebárs aj trochu inšpirovali k tomu, čo robiť počas trojdňového voľna.
Máte nejaké vlastné tipy?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára