piatok 29. mája 2015

|May Favorites|

Krásne ránko prajem,
konečne je tu piatok. Neviem sa dočkať, keď už budem doma pekne oddychovať. Tento týždeň bol úplne bláznivý. Deprivácia spánku kvôli cudziemu prostrediu a zlej posteli, otravné komáre, ktoré ma noc, čo noc štípali tak, že mám po celom tele pľuzgiere, depresívne počasie, ktoré sa trochu zlepšilo ku koncu pobytu, vyčerpávajúce túry a potom skúšanie študentov. Najviac ma však dorazilo, keď v posledný večer pred skúškou sme museli ešte dozbierať materiál na skúšanie, pretože si niektorý jednotlivci asi povedali, že keď zopár druhov vyhodia, tak si to nevšimneme. Veľmi ma sklamali a neznášam, keď si zo mňa niekto robí blázna. A nakoniec na to doplatia aj tí, čo za to nemôžu. 
Ale teraz už konečne niečo pozitívnejšie. Je tu koniec ďalšieho mesiaca, čo môže znamenať jediné - čas na obľúbencov. Tento mesiac ich nebolo veľa, no o to viac som si ich zamilovala, tak sa poďte so mnou na ne pozrieť.


Máj lásky čas, tak nejako sa to vraví, však? Ten môj sa naozaj niesol vo farbách lásky. Veľmi som si zamilovala novú Tarte lícenku v prekrásnej koralovo - ružovkastej farbičke, ktorá nebude chýbať v mojej výbave pravdepodobne celé leto, pretože mi táto farba symbolizuje teplo, slniečko a dobrú náladu. Na perách som si dosť často užívala Kiko Lip Tint, čo je taký rúžolesk. Síce má výraznejšiu farbu, no na počudovanie mi hrozne sadla a cítim sa v nej skvelo. No v mojej lakovej výbave som zas objavila minuloročnú lásku, Rimmel Salon Pro v odtieni Happily Evie After, čo je pravdepodobne môj najobľúbenejší lak za posledných pár rokov. A nakoniec nesmiem vynechať ani niečo voňavé. Nie som veľmi na sladké vône, no čuduj sa svete, táto Cuba, ktorú som si priniesla minulý rok z Maďarska si moje srdce naozaj získala a to až tak, že už teraz sa bojím, až mi dôjde :(


Úplne najvzrušújúcejšou vecou, ktorá sa mi tento mesiac stala bolo, že som sa našla v časopise. Vlastne až v dvoch. A to vďaka stretnutiu Ziaja, ktoré som absolvovala ešte v apríli. Veľká vďaka patrí Peťke, ktorá sa postarala nie len o nezabudnuteľný dník, ale vybavala aj menšie promo v La Famme a Slovenke. 


Sprcháče od Yves Rocher som zbožňovala tak rok-dva dozadu, no poznáte to. Stále sa nájde niečo nové, tak sa málokedy vrátite k tomu istému. No pred nedávnom som objavila grepový druh a povedala som si, že to teda znova skúsim a bola som veľmi milo potešená. Krásna vôňa, ktorá na tele pretrvávala dlho, o prevoňanej kúpelni ani nehovorím. A neviem čím to je, no mala som pocit neskutočnej čistoty. To bude asi tým citrusom. Každopádne, za veľmi dlhú dobu jeden z najlepších gélov dostupných u nás. Čo sa týka krémovania po osprchovaní, nie som v tom bohvie ako spoľahlivá. Buď sa zabudnem alebo sa mi nechce, čo je teda po väčšine času. Takže to, že som olivové maslo Ziaja minula za necelé tri týždne, hovorí za všetko. Doslova som sa tešila na každé krémovanie. Jeho vôňa je tak príjemná, až je návyková. Je to presne typ parfemácie, ktorý mi vyhovuje a nikdy ma neomrzí.
Z pleťovej kozmetiky môžem k obľúbencom zaradiť a vrelo odporúčiť micelárku Eucerin, ktorá bola darčekom v časopise Marianne (ak sa dobre pamätám :D) a ku ktorej som sa dostala vďaka Bibke (diki mojko :*). Počula som o nej aj menej pozitívne recenzie a preto som sa jej používania trochu obávala, respektíve som si myslela, že to bude ďalší prepadák. No na počudovanie mi sadol a nemám k nemu jedinú výhradu. Samozrejme Bioderma je tak o 5% lepšia, ale aj tak. Well done Eucerin!


No a nakoniec by som to mohla uzavrieť aj niečim chutným pod zub. Kokosovú Ritter Sport čokoládu som objavila v Miškolci a sklamalo ma, keď som ju nevedela nájsť aj u nás. No pred nedávnom som bola na nákupe v Lidli a čuduj sa svete, mali ju. Juj taká šťastná prešťastná som bola. Ak máte radi kokos a čokoládu, určite vyskúšajte túto mliečnu. Je fantastická, jemná, krásne sa topí na jazyku, proste jedna báseň. Najlepšia kokosová čokoláda.
A v Lidli som objavila aj tento skvelý strúhaný chrén, ktorý je mocný, až vám slzy vyhŕknu, no k mäsku, či klobáske lepšiu pochutinu nepoznám.


A čo vaši májový obľúbenci?
Prajem vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára