streda 27. mája 2015

|Photo Random|

Krásnu stredu prajem,
keďže dnes toho času nemám toľko akoby som chcela, rozhodla som sa potešiť vás aspoň zopár obrázkami, ktoré sa mi podarilo v poslednej dobe urobiť.


Clinique krém je ešte stále vo fáze testovania, Nuxe olejček, ktorý každý chváli, no ja som si k nemu zatiaľ cestu nenašla a môj obľúbený červený rúž od L´Oréal.


Nedeľné raňajočky od mojej lásky - rohlíčky s s pestom, so slaninou, opečenou cukinou, syrom a špenátom. Nie najzdravšie, ale veľmi chutné. Mňaaaaam :P


Kúpila som si nový tanierik na fotenie v Pepcu, takže sa máte na čo tešiť. Myslím, že ho budem používať dosť často :D A môžete vidieť aj môj najnovší prírastok s novej nude kolekcie Essence.


A obed od miláčika - grilovaná krkovička, BBQ omáčka, cukina a paradajky. Hmmm, dala by som si aj teraz :D


Kŕmenie kačiek na jazere počas Veľkej noci. Na tieto fotky som úplne zabudla a objavila ich až teraz náhodne.


A ešte jedna z prechádzky okolo jazierka.


A niečo zdravé pod zub.


No a nakoniec ďalší pekný západ slnka nad Košicami.

Už v piatok sa môžete tešiť na nových obľúbencov a na ďalší týždeň pre vás opäť chystám kopec nových recenzií, takže vám to všetko vynahradím ;)
Prajem vám krásny dník


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára