pondelok 22. júna 2015

|Mary-Lou Manizer Highlighter Review|

Môj postoj k rozjasňovačom bol ešte donedávna veľmi nezaujatý. Vždy som ich prehliadala, pretože je to typ produktu, ktorý mi vôbec v zbierke nechýbal. No keď som pred niečo vyše mesiacom natrafila na ponuku na stránke parfums.sk, kde ponúkali ku kúpe dvoch produktov značky theBalm lesk, rozhodla som sa teda, že spravím výnimku a uvidím, či ma teda tento celosvetovo ospevovaný produkt presvedčí o opaku. A čo si o ňom teda myslím teraz?


Musím povedať, že na fotenie je to fakt krásny produkt. Balenie je proste top a čokoľvek budete fotiť, vždy bude vyzerať dobre. Páči sa mi, že sú produkty značky theBalm v tomto naozaj veľmi originálne. Retro, vintage a podobné vecičky teraz strašne letia a vidno, že to značky vedia využiť, no často krát to môže ľudí aj zmiasť a v konečnom dôsledku produkt nestojí za nič. V tomto prípade im to však vyšlo aj po obsahovej stránke.


Z troch dostupných druhov rozjasňovačov, som si vybrala Mary-Lou Manizer, ktorý sa mi zdal najmenej do ružova a trochu viac do telovo-biela (i keď na fotke to tak nevyzerá). Obsah balenia je 8.5g a cena sa pohybuje okolo 17€ (závisí od toho, kde kupujete). Keď si zoberiete, že produkt sa používa len na určité partie tváre a stačí ho len minimálne (nie ako púder), tak to za tú cenu nie je vôbec zlé, pretože vám vydrží veky. Aspoň mne teda určite :D


Produkt môžete využiť na rozjasnenie lícnych kostí, nosa, na optické zväčšenie pier, no dá sa použiť aj ako tieň na oči, k nejakému peknému, jemnému, dennému líčeniu. Je teda veľmi univerzálny a fantázii sa medze nekladú.
Má fantastickú pigmentáciu (doslova až maslovú), ako aj výdrž. Keď sa ním nalíčim ráno o siedmej, ešte ku večeru po ňom badám stopy. Je naozaj skvelý.



Ako môžete vidieť dole na "svočoch", tak rozjasňovač má veľmi krásnu farbu, ktorá sa mení z mierne zlatej, až do biela a hádže prekrásne odlesky. Nie je to však ten typ produktu, ktorý by bol plný výrazných, svietiacich trblietok, ide skôr o na pohľad príjemný "šimer", s ktorým vyzerá pleť veľmi sviežo a zdravo. A akémukoľvek líčeniu dodá trochu iný a zaujímavejší rozmer.



Ako som už spomínala, nie je to typ produktu, ktorý by som donedávna používala a ani teraz som si k nemu nejako cestu veľmi nenašla, no jeho kvalitu mu nemôžem odoprieť. Produkt je naozaj top a je to len čisto môj problém, že mám malé lícne kosti a že u mňa zmysel v jeho používaní veľmi nevidím. Okrem toho, keďže trpím mastnou pleťou, takže mám pocit, že sa potom lesknem dva krát toľko :D
S týmto balením si pri mojom používaní vystačím naozaj dlho a do iného rozjasňovača investovať asi v dlhej dobe nebudem. Veľmi som si ho však obľúbila na líčenie očí, ako tieň na pohyblivé viečko. Má zaujímavú farbu a oči vďaka nemu krásne vyniknú, takže ho určite ešte budete vidieť v nejakom mojom budúcom líčení.

A čo vy a rozjasňovače?
Ste za alebo máte na ne podobný názor ako ja?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára